Sa inte nån i ahl har han spelat center men ytter i nhl?
Stämmer att någon skrev det. Men vad som stämmer vet jag inte…
Kollade på Toronto Marlies X-konto där de lägger ut lineupsen. Såklart kollade jag inte alla lineups men jag kollade ca tio och där spelade Lettieri ytter i förstakedjan.
Det var jag som skrev, utifrån hur han har varit registrerat i laguppställningar. Det borde ändå spegla verkligheten, då de sällan registrerar en spelare som vi ge och edan går han center under matchen. Men jag har ju aldrig sett honom spela så helt hundra är det ju inte
När jag sökte lite längre bakåt var han center en hel del, men han. Rekar ju pendla mellan rollerna. Frågan är om det är tillräckligt av en renodlad center?
Högst osäker. Jag kollade på matcherna i slutet. Där spelar han ytter iallafall. Antar väl att de spela han center i början och framåt mitten men sen skicka de ut han på en kant. Varför kan man ju fråga sig? Det vet jag inte, kollar inte på deras matcher. Men om man ska tänka lite rimligt så har Lettieri kanske inte gjort ett så bra jobb som center eller så kom det in en annan spelare som var bättre.
Känns som ju det förstnämnda, risken då är väl att han floppar som center på stor rink. Men den som lever får se
Drömmen vore ju att Sam Hallam presenteras i samband med landslagsmatchen i Jönköping 30/4![]()
Långsökt, jag vet…
Kalla mig galen, men jag vill verkligen inte ha Sam.
Sam HC, JJ ass, Rahm ass ![]()
Blir väl Hampus Eriksson som presenteras som vår tilltänkta center. Ingen skulle bli förvånad.
Är inte Sam klar för Schweiz?
Jo sam är klar för Alplandet.
Genève-Servette för övrigt
Kom på ett namn till vi glömt. Per Arlbrandt. Ska vi säga Klas Östman som headcoach med Rahm (backar och BP) och Arlbrandt (PP och Forwards) vid sin sida?
Arlbrandt ska väl till Luleå ![]()
Hoppas på Eriksson, Klockare, Rahm.
Magkänslan säger Karlin, Sundell, Rahm
Desto längre tiden går desto mer tyder på Klas Östman tycker jag…
Hult.
Imorgon är en bra dag ringa Umeå å kolla om de vill ta över OSL’s kontrakt…
Och lassis ![]()
McLaughlin klar för Timrå. Då kan vi andas ut, ytterligare en RW som diskuterats som center borta ![]()