Tyckte den här var intresserant, xG för forwards i SHL. (Tagen från X)
Reber sämst i ligan. OSL vår bästa spelare defensivt, men samtidigt sämst offensivt.
Tyckte den här var intresserant, xG för forwards i SHL. (Tagen från X)
Reber sämst i ligan. OSL vår bästa spelare defensivt, men samtidigt sämst offensivt.