Förhoppningsvis blir det en aha-upplevelse för övriga laget
Det var jäkligt fint i slutet av matchen mot Modo när stolpen passade Fisken mitt på bladet. Nu var passningsspelet något bättre i torsdags så jag hoppas på en strikt förbättring match för match och jag tror La Släggia hjälper mycket i det med sitt lugn och pondus i offensiven.
Väntar bara på ett mål uppsläggad i krysset i PP!
Ja snälla ett sådant mål ikväll. Bara PANG UPP I KLYKAN
Du sa det! (För en vecka sen )
Släggan! Vilka handleder!
Vi kommer inte spela kval. Tror faktiskt inte det längre. Om vi fortsätter såhär så löser vi kontraktet.
Joey är verkligen en no-brainer att ha kvar om han vill stanna (att han trivs hos oss råder det ju ingen tvekan om). På det han gör som bäst är han fan fenomenal. Intressant också att vi har vänt negativa trender ganska ordentligt vid två tillfällen i samband med att Släggan har anslutit
Lugn nu.
JOEY SLAGGLEGIA!!! ÄLSKAR KARLN!
Ja jag är lugn. Men spelsr vi som vi gör just nu. Så tror jag vi löser det. Är halva serien kvar. Mem vi har ju naturligtvis inte råd med npgra mer förluststreaker!
Blomman fixar detta ska du se.
Jag skiter i var vi är, hur det ser ut och vad som händer.
Chris Abbott har en uppgift. Skriv ett avtal med Joey som gäller tills den dagen då han väljer att lägga skridskorna på hyllan.
Förläng!!!
Älskar snubben, men inga ‘idot kontrakt’ tack.
2 år hade varit lagom men misstänker han vill nog ha 250-280 i månaden.
Det e han lätt värd.
Jag håller med. Det är sånna spelare som ska ha bra betalt inte Tikka…
160k har han nu så han kräver nog inte mer än kanske 180-200 på 2års
Ja och nu lär det inte vara något Schweiz med i tävlingen heller. Familjen verkar också trivas i Jönköping.
Hade ju varit grymt! Trodde han hade mer. Men för mig nu han hade bättre erbjudande från andra men valde hv
Exakt. Alla diskussioner slutar med Tikka, eller egentligen Nubben, makalöst .
Släggan är en j-a fin passningsspelare också (tills jag konstaterade det under matchen och han la den på skridskorna på nån).
Han höjer, inte helt oväntat, laget. Tror faktiskt inte han kommit igång på allvar än men vi får se
Och en profil, en man älskar att se. En import som verkligen gör skillnad, som sagt.