Tråden om #19 Henrik Borgström

Kent Norberg hade planen att köra play out 2024 och ingenmansland 2025, så kontraktet löpte ut match 51. Det var viktigt att Borgström var med och bidrog till segern mot FBK… :thinking:

Tror inte Henke är redo för spel, killen körde två byten och de var i pp. Där han var väldigt slarvig😞

Nä, han har ont nånstans. Men hans blotta närvaro i PP gjorde att Modo blev aningens mindre vassa i sin press mot de andra.

9 gillningar

Skämtar inte… Modos box blev så mycket mindre och statisk då Borgy drog nästan 2 spelare av att bara vara på isen.

Antar att denna gick varmt i modobussen när dom såg lineupen:

1 gillning

Sjukt att vårt största hot av alla ska bli skadad!
Ge honom en riktig jävla hästkur så han kan spela!

1 gillning

Årets Karlkvist. Anledningen till degradering en.

Återlanserar min idé om body double till Borgy. Han behövde mest bara stå där för att skrämma skiten ut Modos BP så det räcker som krav att man kan stå still på ett par skridskor.

Samma krav som vi verkar ha haft på tidigare bärare av nr 19 alltså.

1 gillning

ketamin då eller vad är det de får?

Spanade upp på “HV-läktaren”. Borgy står upp, applåderar, skriker, hoppar och visar frustration – här är en kille som är närvarande i spelet, även om han är utanför truppen. Det är liksom på riktigt för honom, likt Önerud två meter bort i Homerunner-logen.

Jämförbart med Lindbäck som sitter hela matchen med luva stirrandes på mobilen.

19 gillningar

Lindbäck? Han sitter väl och chattar på forumet för fullt…? Äkta supporter :white_heart::yellow_heart::blue_heart:

11 gillningar

Aaah, nån spelare måste ju ha eller ha haft konto här alltså? :slight_smile:

1 gillning

Ner med Borgy i båset till nästa match. Oavsett.

3 gillningar

Sundh hade väl konto här en gång i tiden om jag minns korrekt?

1 gillning

Vad mycket bättre Hv spelar utan borgström :kissing_heart:

3 gillningar

Jag ser det mer som att myntet har två sidor. Det har funnits stunder där man har varit otroligt beroende av Borgy. Med eller utan hans närvaro. Dvs. Borgy spelar men deltar inte speciellt mycket eller som nu när han i det stora hela varit borta från kvalet.

Jag tycker faktiskt att grabbarna ska ha en eloge. Dem har tagit sig samman och visat att man kan prestera utan en av sina bästa spelare. 4a mål i PP på x antal (ej räknat) utan Borgy i betydande lägen är bra. Så ja du har en poäng där.

3 gillningar

Tack för din tid, Henrik!

18 gillningar

Tack Henrik.

Grymt jobb i din ensamhet.

7 gillningar

Tack för allt Borgy, hoppas vi syns igen i framtiden!

3 gillningar

Tack och hejdå. En personlig favorit. Stor kvalité. En klasspelare. Hade önskat honom ett grundspel att luta sig emot.

3 gillningar