Hoppas Ang har tipsat om den där tidigare konståkaren som han tar hjälp av. Skridskoåkningen är riktigt slö på Niklas.
Det var nog Diabolics
Hansson är ju en dunderflopp, 100%.
Verkar vara en skön kille men han är här för att vara en allroundback med en spets i offensiven (så uppfattade jag värvningen iaf) och ett bra alternativ i PP.
Där är han verkligen inte i sin prestation.
Vita gula blå pratade ju upp Hansson innan säsongen, de såg honom som en 4a på gränsen till en 5a. Jag är grymt besviken, trodde han hade lyft sig ordentligt sen han var i HV senast.
Många trodde på honom.
Besvikelsen grundar sig mycket i fallhöjden. Att tex Rindell är en flipp grundar sig kanske lika mycket i hans fallhöjd.
Status?
Gift, tror jag.
Kontraktslös om två veckor
Fan vad bra Hansson varit under kvalmatcherna!! Peppar peppar ta i trä!![]()
![]()
![]()
Jag har spottat och beskyllt denna herre. Men nu, jag får ge Hansson cred. Han har spelat upp sig ändå. Trodde inte att han hade det i sig, att växla upp. Det som vi sätt under säsongen har varit allt annat är förtroendeingivande. Men nu så, vaknade han till. Tuggar lite taggtråd istället för tandskydd kanske!
Nån kommer svälja det där jäkla tandskyddet en dag![]()
Ha i åtanke att vi möter seriens sämsta lag om och om igen.
Man hör lite här och där att han nog spelat halvskadad pga den mindre bra säsongen.
Hade det varit mig det handlat om hade jag gladeligen gått ut med den typen av info när säsongen var slut för att få fansens förståelse.
Om man blivit helt återställd inför nästa säsong dvs.
Han själv har ju pratat ut om de i en intervju efter säsongen. Han opererade sig innan sommaren därav missade stor del / all sommarträning.
Antingen är det bara en ursäkt, eller så borde han inte ha spelat alls om det hade så stor påverkan.
Men vi kommer väl till det som vissa här har nämnt tidigare. Man ställer upp laget efter storleken på lönekuvertet, inte vilka som är bäst för stunden.
Gissningsvis så hade Niklas kanske inte spelat om exempelvis Borgman, och delvis Hattaka, varit borta en stor del av säsongen. Det kombinerat med att spelare som Alsing aldrig kom upp i nivå gjorde kanske att man kände sig tvungen att spela Niklas, när man kanske borde vilat han. Oavsett vad så tycker jag det är ett felbeslut att spela en skadad spelare. Bättre att tidigare då låta våra juniorer så som Gustafsson och Annborn få mer plats. Förhoppningsvis så kan Niklas bli skadefri inför kommande säsong och steppa upp ett par snäpp. Det behövs.
Jobbig situation.
Tänk er att själv att jobba på som kock, varje kväll gnäller gästerna på maten.
Det de inte vet är att den stackars kocken är så genomförkyld så hans smaklökar är helt avdomnade. Tänk er att vara det i ett halvår…
Nu kan jag inte läsa vad som står men varför envisades man med att spela Hansson i PP om han ha men efter skada. Han var ju inte ens bra där. Blomman???
Det kan man undra. Speciellt när man har Fransson som knackar på dörren.