skulle det stämma så får vi hoppas att Hymlaren har nåt på gång
enligt hymlaren var han spelduglig för snart 2 veckorsedan så han lär inte göra nått
Det stämmer. Skada i bukmuskulaturen. Tror man kan räkna bort AP, tyvärr. Sen är det nog en ekonomisk fråga om man ska kunna ersätta.
Årets budget är redan bränd iom Shore.
Vi har många bra byten säger Önerud, nåja, syn på den.
Hoppas han kommer tillbaka, och att det inte är resten av karriärens vara eller icke vara som det är frågan om. Tycker detta verkar fishy/värre än de vill medge utåt.
Man kan ju önska att en sån spelare som Petersson som spelat i Ryssland och är en HV-spelare skulle gå ner i lön resten av säsongen om han nu inte kan spela mer om ekonomin är så dålig. Samma gäller Tedenby…
Sports hernia? Då kan han vara tillbaka till sista matchen mot Malmö iaf.
André själv säger idag till jnytt att allt känns bättre. Siktar själv mot att vara med mot Oskarshamn.
Underbart! Ska bli kul att se han med ett förbättrat Lindbom spel.
Går han in med gamla linan tro?
Borde gå in i andraligan med Brännström o Borgström. Kan inte förstå varför man skulle splittra 1:a kedjan. De får tävla om vilka som ska få mest speltid
Håller med dig.
Blir otroligt slagkraftiga linor de 2 första ![]()
Känns dock inte som borgström - AP funkat så himla bra. Däremot Shore -AP förra säsongen.
Men jag håller men, börja med borgström brännström AP och se hur det funkar.
Däremot funkade väl Petersson och Brännström väldigt bra ihop i landslaget. Dom kanske kan hitta nåt ihop igen och få Brännström att vakna till ordentligt.
Brännström Borgström ap
Funkade ju jävligt bra första matcherna i år.
SPLITTRA INTE nuvarande ”första” femman.
Håller med. Har vi nu fåt igång en fungerande formation, som dessutom burit laget de sanaste matcherna, ska vi inte splittra den.
Tror ni André spelar mot Silfverköping?
Tror inte det. Murphys lag gäller för denna föreningen.
Syns vilken jäkla kvalitet det är på AP. Han spelar några minuter här och där efter lång skadefrånvaro och skapar ändå massor. Han kommer bli grymt viktig framöver oavsett vad som händer.
Är kluven till att han spelar. Ingen insikt i skadan men jag skulle satsa allt på att ha honom så fräsch som möjligt till slutet av säsongen.
Krävs det operation och lång rehab förstår jag bättre varför man hattar så.
Har alltid en gnagande känsla sv att man fattar ännu ett dåligt beslut.
Troligen ledbandsskada i knäet likt Karlkvist men jag bara gissar. Om så är fallet blir han aldrig 100% denna säsongen.