Ändrade bara profilbild.
Okej! Till vadå? Kuben eller nåt annat?
Blev visst en artikel om det på Hockeynews.
Jag tycker det vore smart att se hur mycket AP bidrar med i år innan man förlänger. Tror dock han kan lira fram tills han är 38. Se på Omark och Joel Lundqvist. Bara han får va skadefri så.
Enorm skillnad att få förlängt i god tid. En skada kan komma imorgon eller så kommer åldern ikapp. En tidig flerårig förlängning hade jag förväntat mig som stjärna i laget. Rör sig om mångmiljonbelopp och hans sista stora kontrakt.
Agenten är en fjant men HV behöver ta hand om trotjänare bättre.
Tolkar det som att så länge AP vill stanna vilket han deklarerat så har agenten inget att yttra sig om. Bara ett egoistiskt publicerande för att få likes och pusha för sin bonus.
till en clown, som du kan se ovan. Lag om barnsligt
Nu vill “Clownen” att Andre inte spelar i HV på sitt sista år om han inte får en rejäl förlängning enligt Hockeynews.se
Pilko är en pajas. Det är bara big drama show, alltihop.
Smakar illa i mun detta. AP kan tycka han har världens bästa agent. Men är AP seriös borde han nog ta en rejäl funderare på om han kanske borde byta till en annan…
Herregud kan inte all pajaseri och drama bara sluta. Frågan är av vad vill Andre? Varför går agenten ut såhär? Vi vet inte allt men de smakar skit att hv lagkapten genom hans representant går ut och rekommenderar han inte spelar i HV. Nu blir de stor press på andre tyvärr han måste svara på detta, står han bakom sin representant eller inte.
Skulle inte förvåna mig nubben börjat förhandla ett kontrakt sen kom abbot in och inte ville fullfölja på exakt samma gynnsamma sätt
Vilken parodi.
Hur kan en agent bete sig såhär?
Detta är barnsligt och löjligt.
Gå genom media och börja kasta paj.
Ingen vinner på det.
Är jag efterbliven eller vad menas ? Fattar inte riktigt? Nån som kan förklara innebörden lite.
Så här, Pilko är en fullständigt oseriös clown. Vill egentligen ta i betydligt mer men vill heller inte bli bannad. Han kommer från enkla förhållanden i öst men ”supportar” Rysslands anfallskrig genom att skicka sina klienter till Ryssland för att få betalt i blodspengar. Han hade lika gärna kunnat vara från ett land som Ryssland hade ockuperat i stället för Ukraina. Men för vissa människor betyder pengar allt och moral ingenting. Titta gärna på Dominik Hasek som är en förebild fastän han hade kunnat leva ett bekvämt miljonärsliv i Tjeckien, som inte idag är direkt drabbade av Ryssland.
Dock, om Abbott schabblar bort Peterson kommer jag aldrig förlåta honom. Vi ska vara rädda om den enda superstjärnan vi har haft de senaste 10 åren som dessutom har HV hjärta.
Ja Abbot får verkligen inte slarva bort Petersson. Vill han ha förlängt redan nu så är det bara att skriva på. Han kommer leverera minst 2 år till och förmodligen längre än så.
Tre år till-lätt!!!
Bra Abbott!
Inga affärer med den dåren, ryssälskande, till agent.
Vill Andre fundera på att spela i HV bör han byta agent.
Säger nog tyvärr en del om AP och Tedenby när de har en sådan agent, att ens fundera på det är riktigt illa.
Hoppas HV som förening bojkottar alla hans spelare för all framtid, oavsett vem det rör sig om.
Vad tror ni detta innebär för Hv och Andre att hans agent går ut och försöker skapa drama på detta sätt?
Finns det något bakomliggande agg mellan hv och ap20? Förutomskadan AP20 uttalade sig om i intervjuvn efter vi vann match 7 mot IKO ? Ni som har insyn får gärna dela med er.
För det sista vi behöver nu är drama, jag hoppas verkligen inte AP20 följer sin agents råd att han inte skall spela i HV.
Hoppas inte vi tappar AP20, fick jobbig knut i magen när ja läste artikeln och hoppas innerligt att vi inte drabbas av ett sent besked att AP20 vill bryta sitt kontrakt och dra till Schweiz. Vill inte att vi råkar ut för de frölunda gjorde som tappade innala till nhl ( nu var det under andra omständigheter ofc, syftar på att det hade vart ett stort tapp om vi hade drabbats av att ap20 helt olötsligt skulle lämna)
Du har egentligen helt rätt. Håller med om att vi ska ha en moral high ground problemet är bara att alla inte kommer köpa in på det, lex Zaik eller när inga SHL lag skulle ta in NHL-spelare under en lockout. Vi kan och får inte tappa en typ egen produkt som är superstjärna i Europa.
Som sagt, jag håller med dig i sak men i praktiken är det tyvärr omöjligt.
Dominik Hasek tycker jag inte är samma sak, men har också väldigt svårt för den agenten.