Tråden om #21 Christian Sandberg

Klar för 1 år.

hv71.se/artikel/o8ikajz44-3 … r-for-hv71

Välkommen Sandberg!
Bo hos lillbrorsan och dela på chipspåsen är aldrig fel.

Här har vi fått in en kvalitetsspelare som hade varit en SHL profil under många många år tidigare om inte hjärtat klappat för AIK!
Äntligen har han insett att det vackraste efter hjärtat är HV71!
Kanske hade brorsan lite med saken att göra men det vill jag inte tro på utan de blå färgerna var det som avgjorde!

Vilken klockren värvning!

Varmt välkommen Christian Sandberg. Fredagen blev genast mycket bättre.

Läste Ragnarssons skitinlägg, fullt med AIK/Råtta-hat inlägg.
Tydligen bannad nu. Tack admin.

Varmt välkommen till Hv71 Christian Sandberg.

Välkommen till HV71! :slight_smile:

Välkommen till HV!

Hoppas det blir bra.

välkommen

Tror detta var en mycket smart värvning. Tror inte DG kommer ta en plats därborta.
Då kommer han tillbaks o vi har en bred centersida. Och en riktigt bred trupp.
Kommer bli riktigt tight om forwardsplatserna.
Dessutom är CS en favorit hos mig. En grym ledare som verkar ställa enorma krav på din omgivning.
Precis vad Hv behöver. Tror han är mer kravställare än Thörnberg o önerud.
Kommer bli bra detta.

Varmt välkommen till Sveriges finaste förening.

Välkommen! Kan bli en bra breddspelare om nu, som jag förmodar att DG kommer tillbaka!

Christian kan bli en väldigt nyttig spelare i ett tajt slutspel, med sin krigarinsats och vinnarmentalitet!

Varmt välkommen! Alltid gillat dig och är lite av en personlig favorit.
Precis som redan skrivits: Gedigen arbetsmoral och grym vinnarskalle som sätter krav på sin omgivning.
Jag ser dig även som duktig i båda zonerna, stark i sarghörnen och riktigt bra på vrida, vända o skapa ytor. Dessutom riktigt bra i PP. Rolig värvning och kommer bli extremt kul att följa. Hoppas på en kedja ihop med brorsan och Törngren.

Intervju med Chr. Sandberg i HVTV:
[url]https://www.hv71.se/artikel/pmkhajzba-3iaijd/christian-sandberg-efter-forsta-traningen-med-hv71[/url]

Stor-svampen klev av efter en kollision, någon med update???

Hjärnskakning

Röv.

Satan!! Vår viktigaste center just nu. Inte bra.

När vi väl fått i gång en riktigt lovande kedja så blir en länk skadad.

Gött med en förlängning. Christian har varit precis så bra jag hade hoppats på i mina mest positiva stunder.

Skitkul!

Håller med! Känns riktigt bra med denna förlängningen.

Undrar hur centersidan blir till nästa säsong? Holmström, Fröberg, Sandberg och Jocke eller Strandberg? Vi får inte glömma bort Wennlund som förmodligen ska in också, han har ju inte gjort det superduper i Allsvenskan i år som jag har förstått det. Men han ska väl få en chans om man ändå skrivit kontrakt med honom.

Strandberg? Visingsö’s Ovechkin?

Aa, det är bara jag som spekulerar. Men ifall det inte blir utlandet för honom kan jag inte se att Hult inte slår till på honom med tanke på hans HV-hjärta och spelet han visat upp emellanåt.