Tråden om #21 Myles Powell

Vilken. Jävla. Stjärna! Äntligen någon som bryter lite mönster och lägger riktigt fina passningar

Tror han kan bli tungan på vågen i slutspelet. Kommer bli oerhört viktig.
Hört lite från insidan att Myles är riktigt omtyckt, ger energi och är en riktig tuff krigare.

Hoppas oavsett var vi spelar bästa säsong att vi lyckas behålla Powell, verkar sprida glädje bland hela laget och har lyft mycket till en ny dimension sen han kom in i laget

Blir sjukt irriterad hur skitlaget som Västervik hittar såna här spelare medans stora mäktiga Hv71 aldrig hittar dessa.
Nu är det fan dax att skaffa en ung och hungrig scout istället för en pensionär som mäktar med att åka runt i Allsvenska hallar!

Är ett riktigt dåligt betyg till organisationen som tvingas värva toppspelare från Västervik!
All cred till Powell som levererar med den press han hade på sig när han kom till topplaget Hv71!

Har tidigare varit väldigt tveksam till om Myles skulle vara kvar nästa säsong om vi går upp i SHL.
Ändrat mig där och tycker han har visat att han håller hög klass både offensivt men även defensivt.
Jag tror att en ordentlig sommarträning kommer att göra susen och att han kommer visa sig bli en stor tillgång även i SHL.
Som en tredjecenter eller ytter men helt klart en att behålla i truppen då jag inte tror han är så jättedyr heller.

Jag sa för någon dag sen att vi ska dumpa Powell. Jag har ändrat mig. Han är en spelare som får saker och ting att hända. Han skapar målchanser och jobbar hårt. Jag vill se Powell, Matson, Kelleher och Billins i HV nästa säsong. Kan t o m tänka mig Hunter som var totalt värdelös när han först kom till HV. Men de senaste matcherna har han visat klass. Vesel är jag lite mer tveksam till. Bra spelare men han är lite för anonym emellanåt.