Tråden om #73 Nick Shore

Japp Shore är högst delaktig i att vi fixat detta.
En hårt jobbande spelare somr bra i alla zoner.
Precis en sådan C-typ jag gillar :+1:

3 gillningar

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om: Forna HV71-spelare och tränare!

4 gillningar

Måste säga att 73 sitter gött på honom ;))

Synd han inte blir klar till dubbelmötet mot Måsarna.

1 gillning

Ett mer än välkommet tillskott, i år igen.

– Great group of guys!

1 gillning

Tycker gott och väl att Shore kan få ta över “A” från Nätti.

När är han redo för spel?

Nick kommer till Sverige på måndag och kan förhoppningsvis vara tillgänglig för spel i slutet av veckan, säger Kent Norberg, sportchef i HV71.

Dvs kanske mot TIK (Torsdag) eller IKO (Lördag) nästa vecka :crossed_fingers:

Ok tack :slight_smile:

Hade vi haft Shore i början av säsongen så hade alla varit ganska nöjda med truppen.

Helt klart en stor förstärkning av vår sämsta lagdel.

Välkommen tillbaka!

2 gillningar

Tycker synd om Nick. Vart lite av en frälsare förra säsongen och fick fart på offensiven. Nyss skrivit på kontrakt och får se denna utskåpning det första han gör. Kommer in med höga förväntningar på sig men ska matchas in ett helt dysfunktionellt lag. Hade varit lagom motiverad, om jag hette Nick Shore.

2 gillningar

Iofs allt att vinna. Kan ju inte bli sämre.

Fördelen och nackdelen med en spelare som Shore är att han inte bryr sig så mycket om laget han spelar i. Han spelar för nästa kontrakt. Det kan vara bra med spelare som Nardella och Shore i detta läge. För dem är det inte så jävla farligt att torska en med 8-0.

Tänk istället vad det gör med spelare som Simon, AP20 och Sjöholm. De är förmodligen helt jävla förstörda efter Lördagens debacle och det kan ta tid att repa sig.

4 gillningar

Shore. Vart är du? Kom nu! Du behövs!!

Han är i HG :wink:

8 gillningar

Jag har aldrig varit så glad att hör “great group of guys” :sweat_smile:

Kallar vår start en “lull”. Jag gillar det ordet. Ta ner nedgången :wink:

4 gillningar

SHORE! <3

1 gillning