Tråden om #27 Bobby Nardella

Verkligen!

Ska vi tolka det som att en relativt “dyr” back ska in även om ingen hymlat om det?

Tror nog att nardella kan spela för den pengen seppälä har.

Så JAG!! tror att man inväntar lite med seppälä och att nardella verkar själv vilja vara kvar kanske.

Tack för allt Bobby​:white_heart::yellow_heart::blue_heart:

1 gillning

Riktigt sevärd spelare som bjudit på fina mål och ass. Tack Bobby!

3 gillningar

1 gillning

Tack för dina insatser Bobby. Du va i sanning en av väldigt få som på ett vettigt sätt kunde spela pucken ur egen zon med kontroll, du kommer bli galet saknad.

5 gillningar

Nardella verkar ha varit en riktig vattendelare. En spelare jag inte kommer gråta floder över att bli av med. Men lycka till framöver!

7 gillningar

Tycker Nardella var bättre än Strålman. Tråkigt. Får hoppas det öppnar för Släggan!

1 gillning

Jag tycker Nardella var förvånansvärt osynlig under hela säsongen. Därmed inte sagt att han var dålig. Han gjorde det bra, fast lite i det tysta. Kaksi syntes hela tiden både bra och dåligt. Strålman syntes också med sin pondus och sitt lugn, och en och annan höfttackling. Nardella liksom syntes inte.

2 gillningar

Det blev Nobby Bardella …
(Jag hittar ut själv)

5 gillningar

Thank you Bobby for a solid performance. You will be missed.

Good luck in the future!

(som om han någonsin hittar hit :wink: )

5 gillningar

Man vet aldrig :rofl:

Tror vi han hamnar i ett annat SHL lag ?

MoDo och ZAIK söker backar enligt Röfvhöken, så det skulle väl vara där i så fall.

Modo satsar ju på HÄGG och ZAIK söker ju en ersättare med samma spelstil som PG så då ska dom nog inte gå för nardella riktigt haha

Ja då kan vi stryka ZAIK. Skulle möjligtvis vara om MoDo går bet på Hägg då. Annars kanske han med går till KHL… :no_mouth:
Eller tillbaka till DIF om Wikegård löser ekonomin.

2 gillningar

Tror inte han går till HA. Lite för låg nivå för honom. KHL kan jag se att han kan gå till med tanke på importkvoten i Schweiz, om han inte har en stark moralisk kompass och utesluter KHL. Tyskland kanske, i något topplag som Eisbären Berlin eller Kölner Haie?

Moralen behöver inte vara stark. Det räcker man har någon…

4 gillningar

Vi fortsätter denna diskussion om Forna spelare så stänger och tackar vi av Bobby (för den här gången).

Lycka till!

1 gillning