Tråden om #27 Jonathan Ang

Förlääääng!!!

Gärna livstidskontrakt

1 gillning

Jag ser inget hockeynews skrivit om dehär?

Funderar på om det är med här i?

Precis den artikeln!

Jonathan har gett oss ANGenämna positiva problem kan man lugnt säga :slight_smile:

Intet nytt men från Sillyrummet.

14 gillningar

Borgström och OFM i all ära. Detta kan vara den viktigaste värvningen de senaste 5 åren.

8 gillningar

Hoppas hoppas!

Snabbaste spelaren i SHL? Jag set inte vem som skulle klå honom där om SHL hade en skills contest

1 gillning

Kanske Nygård ? men nog sjutton är han snabb

1 gillning

Vi ska också tänka på att detta är hans första säsong i SHL… jösses vad bra han kan bli… ge honom en riiiiktigt vass center också…

3 gillningar

Det vore jättebra, han gör en bra skillnad för laget.

16 matcher och 19 poäng :clap:
Lägg därtill hårt jobb och en snabbhet vi saknat länge.
Förläng Förläng Förläng!!!

7 gillningar

Vi måste förläääänga nuuuuu

3 gillningar

FÖRLÄÄÄÄÄÄÄNG

1 gillning

Fantastiskt om det blir förlängning och det går att bygga laget kring Ang under några år.

3 gillningar

FORL-ANG!

1 gillning

Förlänga med Ang snabbt är nog viktigt innan klubbar med mer pengar lockar.
Men tror nog de försöker såklart men är säkert en rad klubbar som är intresserade av Ang efter hans succé. Bara hålla tummar och tår.

5 gillningar

Spelar kanske ingen roll, lär ju finnas gott om klausuler i kontraktet (ja, jag är bitter :slightly_smiling_face:).

1 gillning

Det tycker jag alla svenska hockeyfans ska vara. Klausuler på alla bra spelare, då menar jag framförallt till Schweiz, är enligt mig ett av de största hoten mot svensk hockeys kvalitet.

OT kanske. Ska man prata om Ang hade det faktiskt inte förvånat mig om han får ett NHL-kontrakt snart.

2 gillningar