Tråden om #30 Lassi Lehtinen

Man blev ju oerhört besviken när Lassi släppte in 3-4 0ch 4-4, men ärligt var inte Örebromålvakten ännu sämre?

2 gillningar

Därför Hv vann, men tyvärr är det extremt sällan en urusel målvakt möter en än sämre målvakt

Hoppas verkligen att du har rätt. Ser inte avse Alnefelt gjorde sämre än Lehtinen. Lehtinen är nog en av de absolut sämsta målvaktsvärvningarna någonsin i SHL. I HV helt säkert.

1 gillning

Finns fler i HV som varit sämre.

förstärker Hv i två säsonger, förhoppningsvis räcker det med en halv.

Tror fan inte det. Isåfall väldigt länge sedan.

Exemplifiera. Och då menar jag som sågs som solklara ettor inför. Inte t ex Brattström eller liknande.

Vilka har varit svagare i HV? Jag trodde hårt på Lehtinen det ska erkännas, men jag har svårt att på rak arm komma på en svagare målvakt.

Avgå. !! Du är jättedålig!

1 gillning

Enroth brukar ju vara en jäkla mur mot HV, tur att muren hade hål idag.

Göran Thorell var inte någon bra målvakt, som ett exempel.

Det var längesen, men det gällde ju sämsta i HV:s historia, som någon skrev.

Lehtinen har ju verkligen inte varit bra, men i mina ögon är han inte sämre än Scott Langkow..

Scott var ingen stjärna i HV, men han spelade bara 12 matcher.

Eller Brian Boucher?

1 gillning

Ja, väl var väl det. :slightly_smiling_face:

Eller Vesa Toskala. Också en fadäs när man värvar en målvakt som har ett brutet ben…

Vi som minns 90-talet, Bryan Schoen och Mika Manninen var också rejäla floppar.

1 gillning

Felet här är att Lehtinen sållar sig till denna skara målvakter. Bara hoppas de kan skicka han till Finland och något lag tar över kontraktet nästa år. Inte omöjligt då många lag kommer vilja satsa och han har bra stats där tidigare år.

1 gillning

Vad var felet här? Nån som har nåt emot mina inlägg eller? Då andra inlägg, betydligt värre får vara kvar.

Skillnad på folk och folk?