Alla inlägg som bara riktar sig direkt till en person och säger att den är en dålig individ kan du hålla någon annanstans - det tillför ingenting här. Vad som skrivs i Antons tråd har jag ingen koll på men om nivån är samma som det du skrev här så hoppas jag det tas bort där också.
Om du ger ett exempel här som är olämpligt och jag förklarar varför (jag tror) att det tagits bort så får du väl köpa det. Vad som händer i Antons tråd får du väl ta upp där eller PM’a moderatorerna själv.
Sen om du skriver i ett forum får du väl förvänta dig svar i samma forum - annars är det väl lämpligt att du skickar ett PM själv.
Nu väldigt OT så jag tänker släppa det här. God fortsättning!
Det räcker att en person rapporterar (tror jag) och sedan måste det granskas av en mod som antingen låter inlägget vara kvar eller tas bort och som det ser ut nu så fick det vara kvar
Apropå Thorell så kommer jag ihåg när Toni Andersson släppte en “isare” från över halva plan mellan benen. Det påstods att han fick linser dagarna efter . Han var dock ingen flopp…
Nej frågan är väl hur många matcher till hologrammet kan få. Att det inte fungerar på något som helst sätt är ju uppenbart för alla utom tränarkonstellationen i HaVeriet71.