Lassi blir inte kvar enligt Höken och MP Sillyrummet med Svensson och Persson • ✓ Bemströms val ✓ Kovacs jagas i Tjeckien ✓ Målvakten lämnar ✓ Ljunghs klubbval
Synd att det inte fungerade här för Lassi. Vi vet ju vad han är kapabel till. Verkar ändå ha tagit det bra och verkar även varit en väldigt fin kille.
Ett stort lycka till i framtiden!
Tyvärr lär han vara kvar i lönesystemet… vi gör det alltså IGEN.
Hult säger att nästa år är målvaktstrio med Sandström, gliffen och Liv.
Good bye Lassi. Hoppas han hittar en bra lösning.
Trist att det inte funkade.
Stäng tråden!! O radera!
Hvete vad det jinxades i början av tråden.
Inte konstigt att det gick åt skogen![]()
Tack för ditt engagemang Lassi! Han har aldrig surat eller förstört för någon annan. Det blev inte vad någon hade hoppats på men han höll uppe humöret och stöttade alla andra. Jag vidhåller fortsatt största respekt för honom. Lycka till i Löven, men inte för mycket!
Tack för allt Lassi!
På isen funkade det inte, men från vad man hört har du varit en viktig pjäs i omklädningsrummet när vindarna blåst som mest.
All lycka till i dina framtida äventyr. ![]()
Jahopp. Fyra hållna nollor för Lassi mot oss nästa säsong då. Kul!
Så länge det inte är i kvalet.
Man kan inte lyckas med allt, hoppas det går bättre för honom i Björklöven.
Tråkigt att det inte har funkat.
Man har aldrig hört Lassi gnälla trots den knappa speltiden, tycker man har sett flertalet gånger hur han peppat på sina målvaktskollegor etc. Är nog en riktig dundergubbe.
Bara önska Lassi lycka till nu! (Förutom är han möter oss då.
)
Sörjer detta lite.
En av få värvningar jag verkligen gillade ifjol. Trodde stenhårt på Lassi men de höll ju såklart inte. Man va överpositiv. Igen.
Lycka till lite lagom mycket Lassi!
Verkar vara en bra kille.Lycks till i Björklöven.
En kompis till mig (FHC-supporter för visso, så ta han inte på orden) såg Lassi flytta ut idag.
Då va de klart va?
det är redan fastslaget att NE tar över Lehtinens lägenhet.
Hur vet du det?
Välkommen!
