Han har väl inte missat någon match med Oskarshamn eftersom att man spelat varannan dag med respektive lag, samtidigt som Hv gått ut med att man spelat Olof i 4 eller 5 matcher och enbart har 4 alternativt 3 matcher kvar att nyttja honom.
Detta är väl också anledningen till att man inte bytte in honom i vissa matcher, för då hade man bränt ytterligare matcher.
Enligt Aftonblaskan har Gliffen problem med en höft och kanske kommer behöva opereras och därmed missa stora delar av hösten. ajajaj, hoppas det inte behöver gå så långt!
Nästan läskigt slående likt, skulle inte förvåna mig om det blir som med Åhman. Dvs när han är återställd så finns ingen plats och senare gör han succé i en annan klubb..
Om du syftar på mitt inlägg så vill jag inte värva Åhman. Jag vill ha Sandström och Liv, samtidigt som jag hoppas att Lehtinen bryter sitt kontrakt själv.
Det stämmer! Dock bara baserat på tre matcher säsonger 17/18 och den matchen han stod i HA-slutspelet 21/22. Trodde innan jag kollade upp detta att Åhman stått betydligt fler matcher för HV. Men sen 17/18 har det bara varit lån ut från, om lån in till, HV.
Får verkligen hoppas, som du och @lillgson säger, att man kan ta till vara på Glifford bättre än så.
Stötte på Olof idag på golfbanan. Hann inte ta något snack med honom men han gick på kryckor. Verkade ändå kunna gå hyfsat även utan kryckorna. Om det fanns några tvivelaktigheter i om han är med från starten av säsongen, kan jag bara säga att det känns som att han kommer vara återställd väl, det är bara April nu trots allt.
Det kan ju inte göra hans försäsongsträning några tjänster iaf, med tanke på att Gliffen och Liv slåss om andraspaden så talar det väl till Livs fördel.