Välkommen Riley! Snälla, gör succé🙏
Gött å välkommen!
Glöm inlägget. Det MÅSTE vara fel i databasen.
Inte möjligt att han gjort så många fler mål än förväntat.
Vilken respons fick det?
Bara positiv. Verkar vara väldigt omtyckt i Övik
Kan gå i god för det. Alla här uppe är förtvivlade över att han lämnar.
Otippad och spännande dock passar verkligen Riley in på den “röda tråden” som numera jobbar utifrån.
Welcome Riley
Välkommen.
Spontant känns lite en smula intressant. Det första jag gillar med det här är att han kan SHL: Det har visat sig viktigt tidigare.
Vilket nummer tror vi han tar? 17 och 71 är ju upptagna.
Under juniortiden spelade han i nummer 13 sen lite olika nummer i AHL/ECHL.
Han tar säker lejaques favonummer 77 så han tror de är Hansson
Scoutade Woods lite på EP. Hans säsonger säger mycket om hur bra han är på att göra poäng:
HA 21/22 - Poängbäst i MODO
HA 22/23 - Fjärde i poängligan men spelade bara 38 matcher och hade 40 poäng → bäst poängsnitt i MODO
SHL 23/24 - Poängbäst i MODO
SHL 24/25 - Han svagaste säsong och 6a i interna poängligan. Ska tilläggas att han spelade en del med centern Tyler Benson som kom från AHL och lyckades slå Ryan Stoa i sämsta värvningen då han lyckades med 0p på 31 matcher
Woods ska aboslut spela top 6 enligt mig. Helst med Kloos och kanske AP. Woods beskrev sig själv som en playmaker och Kloos är bra all-round. Då skulle nog AP kunna bli en pricksytt som kan komplettera bra där.
Det var lite roligt höra Gradin försvara det med att han inte var värvad som poänggörare osv. Men det är ändå anmärkningsvärt med en FW som stannar på noll poäng, och som snittat 0,75/match i AHL… sorry för Off Topic.
Ja, och han gjorde väl NHL-matcher också tror jag.
Riley verkar vara en otroligt fin person. Men jag triggervarnar, jag kunde inte läsa det här reportaget utan att lipa. Men så som han ställde för cancersjuka Gabriel (som nämns i hans hejdå till fansen). Stor människa. En förebild.
Woods är redan min favoritspelare.
En sån kille som har potential att bli en kulturbärare trots importspelare. Verkar nästan ha blivit det i Modo på de fyra åren. Stort hjärta. En transatlantisk Oscar Sundh?
Tack för att du delade detta
Sicken jävla kung! Vart gråtfärdig!
Det blir #41 för Riley Woods.