Skulle precis fråga det, om någon har burit det numret sedan Chris Campoli
Mkt att leva upp till då man väljer att rygga en av mina gamla favoriter - Kalle Sahlstedt ![]()
Ja, flera:
01/02-04/05, Kalle Sahlstedt
13/14-15/16, Chris Campoli
16/17, David Ullström
18/19-19/20, Johan Johnsson
21/22-22/23, Chad Billins
Just det
fan hur kunde jag glömma Chad
Och Rindell med assist på första målet!
Rindells assist är ju i klass med Jaseks till OSL under kvalet ![]()
Kul med målkavalkad, dock känns det som att inte kommer få ett enda av de lätta målen hos HV. Vi gjorde ju för fan inte ens mål när det var öppet mål.
Men hoppas ta mig fan den formen sitter i. Känns som vårat PP är mer statiskt än modos, som inte ger samma ytor för skott eller returer. Krävs kliniska avslut.
Hade jublat av glädje om vi fick 2 skitmål under hela nästa säsong.
Äsch , jag bryr mig inte om det är skitmål eller inte. När jag sitter där i Saaben två gånger i oktober får Woods gärna göra minst ett skitmål, en rökare i krysset och tre assist till Kloos, Heponiemi och Rousek samtidigt som Ignatjiew trollar in två puckar i mål som aldrig hade blivit nåt alls enligt sannolikhetsteori.
Det viktiga är att det blir mål, om det sedan ser fint ut eller inte bryr jag mig inte om. Pucken ska in, sak samma hur det sker.
- Hur många poäng gör Riley Woods 25/26
- 0-15
- 15-30
- 30-45
- 45+
Vi har en ny Rrrrrrrradan, Rrrrrriley Woods
Blev väldigt glad och tog verkligen åt sig alla applåder och vissel när han intervjuades
“Great group of guys” ![]()
Check på den! ![]()
![]()
Hallå Riley!? Dags att vakna!
Totalt kass!
4 poäng på 6 matcher och en av få spelare med + i +/- är inte helt fy skam? Tror vi kan få ut mer rent spelmässigt med han har ändå bidragit med poäng såhär långt.
Woods är inte problemet, han hade kunnat göra fler mål för han ligger ofta rätt.
Det enda felet hittills är att han inte satt fler poäng, men det kan plötsligt vända …
Woods kommer aldrig var en som driver en kedja. Han kommer vara en gubbenilådan spelare som dyker upp. Som sagt 4 p på 6 matcher tycker jag är full godkänt även om han inte syns förmycket