Så om han gör 55p så skiter du i det och det betyder inget? Viktiga är andra saker? Så bättre han ligger rätt vinner närkamper och gör 15p?
Från Ö-vik kom ju också mycket positivt om personen Woods och det är saker som oftast inte syns på isen men som märks i gruppen.
I tuffa tider träder de starka fram och de svaga gömmer sig, han ser onekligen ut att ha bra psyke.
Han är saknad här uppe kan jag säga, Modo-fansen sörjer förlusten fortfarande
Woods kanske inte besitter den skicklighet man önskar av en toppspelare.
Men han står för mycket annat bra. Tycker exempelvis målet igår är väldigt tjusigt. Han vågar vara där det smäller och går på mål. Vilket verkligen varit en bristvara i HV de senaste åren.
Jag är ju lite generellt av åsikten: leverera eller stick. Med sina 6 poäng på 8 matcher har jag därför svårt att klaga på Woods.
också positiv till Woods prestation.
Att en spelare ofta är på rätt ställe är resultatet av hög spelförståelse. Att kunna förutse vad andra kommer att göra och var pucken hamnar.
Tar heller inte bara den bekväma vägen.
@Feltan Min känsla har också varit att nånting är lite off. Kan inte riktigt sätta fingret på det. Det kan vara kedjekonstellationen som gör att det känns som spelet hackar lite. Tycker dock han sett lite säkrare ut på slutet.
Ska förtydliga att detta är känslan när jag ser matcherna. Sen talar statistiken för något annat och han levererar som han är värvad för, så hittills är det godkänt.
Fin match offensivt av Woods senast. Kändes het trots förlust.
Två mål och två i virket. Vore gott att få igång någon som kan göra lite mål i detta laget förutom Ang.
Woods är en måltjuv tycker han gjort det bra och behövs. Det är några andra nu som måste börja hänga nån puck ibland.
Ja det behövs verkligen. Hoppas det smittar av sig.
Det finns ingen gräns för hur flexibla spelarna är i laget i att spela i andra roller…
Men vad fan är det för font??
Fontjaekav heter den.
Shantell Sans Informal ? Bedrövlig. Slås nog bara av Comic Sans
ändå en stabil sida som anser sig själva vara officiell kanal för HV.
Vi var officiella för länge sedan (pre 2012) sedan dess är vi inofficiella.
Är inte personen som skriver inlägget användaren “Simon” som var admin på forumet (officiella) förr i tiden? Dvs trovärdig källa.
Förhoppningsvis så är det bara en säkerhetsåtgärd. Vore ju fan om vår enda etablerade måltjuv går och skadar sig.
Mycket möjligt, Simon försvann långt innan jag blev mod. Han gillade inte vad han själv varit med att driva upp, var min uppfattning. Så det “chekar ut” som man säger på svengelska.
Edit.
Ja, det verkar vara samma person.
Den personen känner man till. Världen är bra liten ibland. Say no more.
Någon har köpt en Android. Dubbelt straff. Både svagbegåvad och fast med de böset. Tillägnar min fredagsbön till vederbörande.