Tråden om #56 Fredrik Forsberg

Skrev vad jag tror om det i en matchtråd häromsistens:

Åker man ur tror jag han garanterat inte kommer följa med ner igen. Det hade han inte behövt göra förra gången heller egentligen. Den här gången befarar jag att han kan komma at vilja söka sig vidare oavsett om HV blir kvar i SHL. Vilket är väldigt trist, men organisationen har tyvärr sig själva att skylla, återigen.