Lindbom är Jönköpings Dr Strange.
We’re in the endgame now.
Lindbom är Jönköpings Dr Strange.
We’re in the endgame now.
Bästa sekunderna i kväll var när Foppa lirade.
Foppa med å tränar med laget än så länge. Skulle gissa på att inget är överränskommet med ex. Björklöven än isåfall
Enligt Hockeynews är Foppa detaljer från att vara överens med Björklöven. Känner mig glad för hans skull faktiskt. Han kommer tillbaka och dominerar i HA i toppkedja i Björklöven. Blir super för honom.
Ska bli intressant att höra vad Löven erbjuder honom i lön… Jobbar på Umeå Energi så man har ju sina kontakter som har insyn i löven. Återkommer så fort jag pratat med kollegan om det! haha
Tack för allt Foppa! Alla som var med och tog upp HV i SHL är hjältar i mina ögon!
Tänk han med Vesel i Björklöven…
Klar för Björklöven. Fan. Svider ändå. För evigt en hjälte
Pratade med kollegan nu på rasten, sista han hört var att Löven erbjöd runt 120papp för Foppa.
En härlig människa och skicklig hockeyspelare. Han har dessutom visat något som är sällsynt nu för tiden, klubbhjärta.STORT lycka till framåt Foppa! En sann HV-hjälte!
Hoppas och tror att det skulle bli en bra match från båda parter här, med Foppa och Löven. Senast du var där uppe gick det ju rätt bra, och kanske skjuter du upp ännu ett lag i SHL i den arenan. En oerhört likeable person, stort lycka till!
Knappast. Är defenetivt högre än så. Annars kunde vi ju lika gärna hållt honom…
Är nog att Löven betalar 120k och HV står för resten.
Skulle tro det, känns rimligt.
Ja det förstår jag, men om foppas lön ligger 200k+ så känns väll spontant att Björklöven får en megadeal? Han måste ju vara värd bra mer än 120k i allsvenskan?
För HVs del är detta väl bättre än att han stannar i HV och får 200k+ för att sitta på läktaren
Absolut, men känns konstigt att man inte kunde skeppa han för en bättre deal för hv
Köparens marknad och 120k måste ändå vara i HAs toppskikt.
Tänk på att Stefan Elliott hade en årslön på 1,3 mille i Djurgården och var bland de högre betalda i hela ligan. HA är inga glamorösa löner.
Mustonen och Hutchings låg på 750-850.000 om året.
Riley Woods i Modo 320 papp.
120 i månaden är jävligt bra för HA om det stämmer.
Larsson samt krüger hade väll 200+ om jag minns rätt