Tråden om #56 Fredrik Forsberg

Lär dock ha svårt att acceptera att om vi går upp så anses han inte räcka till igen.

Låter så i SS podden. Foppa trivs i Jönköping. Han blir nog kvar vid degradering.

3 gillningar

Tror jag med.

• Forsberg SKA spela ikväll
  • Forsberg SKA INTE spela ikväll
0 röster
  • Lindbom petar Forsberg igen
  • Lindbom låter Forsberg få sitta på bänken hela matchen
  • Lindbom låter Forsberg få chansen
0 röster

Just nu 37 röster, 100% på Foppa ska spela.

Kom igen nu Lindbom!

3 gillningar

Jag tror inte att Foppa lirar.
Han är nog på läktaren även idag

Jävla pajaseri är vad det är.

Tror Foppa är med på bänken. Används i PP och om vi ligger under.

Exakt min känsla oxå. Men som sagt, bara en känsla…

100%! Mäktiga siffror värda att skicka till Fredrik himself.

8 gillningar
4 gillningar

OM, jag säger OM… killen får lira, avgör i sudden. Fatta. Fatta vilken jävla grej. Jag vill ha den grejen. Det kommer aldrig sluta att talas om det isåfall. Aldrig.

10 gillningar

:heart::heart::heart:

Sedan kan man inte sticka under stol med att han liksom stora delar av laget verkligen underpresterat.

Men Forsberg är inte vem som helst. Han gillar lägen som dessa och har bollar nog att våga göra saker i prekära lägen. Han gnäller inte över att han inte fått speltid och är en av få som har hjärta för klubben.

9 gillningar

Håller med @Quila. Har varit iskall men nånstans har han ändå visat tidigare att han KAN göra mål (17 och 15 mål i SHL och 28 i Allsvenskan).
Inte många i det här laget som har den potentialen.

Karlqvist, som dom flesta är glada att slippa nu, tror jag hade 12 raka matcher utan mål innan han blev skadad.

Sen har Foppa inte bara skottet, som många påstår. Han är en fin passningsspelare/bra speluppfattning, kan även ta pucken från långsargen, dra en gubbe eller två och komma till avslut själv. Borde iaf vara fullt möjligt mot IKO som är ett högst mediokert lag.
I PP är han ett hot som måste tas på allvar och det ger möjligheter för andra också.

Träff är ännu mer given för mig (och @Jackass2) men in med båda !

Men tyvärr, vi har Lindbom :frowning_face:

6 gillningar

Mtp på att Foppa trots allt har stannat kvar efter all skit, så har svårt att se att han skulle sticka vid en degradering.

1 gillning

Kan ju tänka er va Foppa är sugen att få lira.
Kan det vara Lindboms plan B att slänga in Foppa i game 7 som avgör!?

78 dimensioners schack från Lindbom, sparat Foppisch till detta hela tiden. Allt har varit ett spel.

8 gillningar

Foppa lirar! Plan B är aktiverad!

7 gillningar