Tråden om #70 Lukáš Rousek

Det uttrycktes i termer som om vi redan presenterat killen. Där är vi inte.

Jajaja :face_blowing_a_kiss:

1 gillning

Såna spekulationer är livsfarliga då det snabbt blir en sanning.

Vem riskerar att dö? En moderator som får hjärtattack av alternativa fakta?

Absolut att det kan leda till att felaktig information sprids men som spekulation är det väl inte osannolikt att Pasic ses som en försäkring med tanke på hur mycket skadeproblem vi haft?
Däremot kanske det passar bättre i lagbyggestråden i ett läge där vi inte vet om Rousek är 100% om en vecka eller ett halvår,

1 gillning

Det är ett talesätt. Och väldigt dumt att spekulera om nåt vi inte har en aning om.

1 gillning

Det är väl ett faktum att Rousek är skadad dock? De stora hockeysajterna har ju rapporterat om att han spelade slutspel med en ordentlig knäskada, så det är väl inget som är taget ur luften. Jag skulle nog tycka att det borde va OK att spekulera kring hur allvarlig en spelares skada är i en tråd om just den spelaren, men jag kan ju ha fel.

1 gillning

Fast nu blev det en spekulation kring Pasic i denna tråd, vilket är OT.

2 gillningar

Journalister. Gör ert jobb. Ställ en fråga om hur det ligger till så slipper vi spekulera.

2 gillningar

I dagens JP får Björn Liljander frågan om Rouseks skada och uttalar sig inte jättemycket förutom att det är lugnande besked.

” – Vi har en tät dialog med Lukas och vet vad som gäller i det läget. Sen vill jag inte uttala mig i medicinska frågor, men vi är hoppfulla. Det har varit lugnande besked”

12 gillningar

Murvlarna lyssnade på min tillrättavisning! :grinning_face::+1:

Verkar ju inte opererad eller jätte begränsad.

3 gillningar

Vad i helvete! En stihl hjälm och en stiga trimmer. Hädelse!!

8 gillningar

Husqvarna bör skicka han ett sponsorkit asap!

9 gillningar

Ja det där såg ju inte helt 100 ut. Det ingår väl ett antal fria inköp av Husqvarna-grejer i kontraktet :slight_smile:

2 gillningar

Ja, någon form av rabatt borde ju definitivt finnas iallafall

4 gillningar

Måste säga att det år längesen jag hade såna förväntningar och förhoppningar om en spelare som jag aldrig sett spela.:sweat_smile:

2 gillningar

Instämmer

Just Rousek är med Santeri den mest spännande värvningen denna sillyn. Tycker han känns riktigt intressant

2 gillningar

Vart är världen på väg? Är allt AI-genererat? Klarar inte en person som publicerar sånt här att se stavfel och meningsbyggnadsfel? I publicerat material? Kommatering? Är det woke? Ute? Är man en tönt om man bryr sig? För kidsen kör jävla piss-chat-tiktok-bullshit?

Fuck me. Idioternas frammarsch. Lägg ner internet för i helvete. Aldrig sett ett mer fördummande verktyg i hela mitt liv. Bensin och tändstickor, gott folk, bensin och tändstickor.

15 gillningar