Tråden om #71 William Ignberg Nilsson

Japp.

Just ja, det hade jag förträngt. Kan vara att det finns en koppling med HA. :see_no_evil: :smiley:

2 gillningar

Fröberg också

Honom hade jag förträngt…

Samma här. Av samma anledning som tidigare.

Fy fan, nu spydde jag lite i munnen…

5 gillningar
6 gillningar

Skön stockholmsdialekt på grabben! Påminner starkt om tugget på 70-80 talet. Hoppas han gör bra ifrån sig i den blåa eleganta dressen!

3 gillningar

“jag tog en promenix” :smile:

1 gillning

Han känns som en kanon kille måste jag säga. Känns sådär klassisk lugn och skön vid sidan av isen sen när man spelar mot honom är han ett helvete :rofl:

6 gillningar

Verkar skön iaf.

1 gillning

Hade man mött honom på krogen hade man ju kunnat tro att han är bra vän med Lodin​:joy: :eyes:

1 gillning

Känns som en riktig skön snubbe. Nu får vi bara hoppas att han är bra på hockey också.

Påminner om Jämtin av nån anledning.

WIN -Tikka - Stakke kan blir en grisig 4:e kedja

2 gillningar

Ah tänkte samma, och nån mer…

Svampen? https://youtu.be/fuOXWMTL8G0?si=2m7lFr4Q8eeSjuC6

Haha, mycket flack på den blicken​:grin::snowflake:

2 gillningar

7 gillningar

Som hockeyspelare är det ett otroligt energiknippe som alltid ger järnet. Han är som ett granitblock, kommer inte att hålla igen i en enda tackling och kämpaglöden kommer att finnas där varje kväll. En spelare som har varit publikfavorit i alla lag han spelat i och jag är helt övertygad om att han kommer charma HV-publiken med sitt hårda jobb och inställning.
Kommer att vara otroligt jobbig för alla motståndarlag och även för deras publik…

2 gillningar