Tråden om #73 Nick Shore

Det är ju en lysande idé @Regnet :grinning:

@Feltan make it happen!
PS: Vi behöver mer metal i arenan. Framförallt mer Ghost! :kissing_heart:

OT, men såg träsko åka in till Rammsteins Deutschland. Mäktigt även om det var fel lag.

1 gillning

Hoppas vi aldrig överger hv låten som intro igen.
Mer metal skriver jag under på.

3 gillningar

När började den spelas?
Sorry för ot.

Tänk om Shore hittar in på sin tråd och kör en “Google Translate” för att se vad fansen tänker kring hans prestation “Tommy Tikka like me?!:joy:

1 gillning

Blir nog snarare “… about me”, då google translate inte snappar upp skämtet :slight_smile:

1 gillning

OT, men Tick Tick Boom - The Hives

2 gillningar

Är hårdrockare sedan barnsben och har älskat hockey och fotboll sedan barnsben. Har alltid tyckt att musiken i NHL är mycket bättre eftersom det är mycket hårdrock :stuck_out_tongue_closed_eyes: Judas Priest med you got another thing coming på NHL 12 skojar man inte bort!

Hockey och hårdrock passar bra ihop, man kanske kan spela typ Lorna Shore när Nick har gjort mål :joy:.

Lite OT det här, men synd att bröderna Davidsson inte är kvar, var alltid mycket hårdrock när de fick välja spellista till uppvärmningen :guitar:

3 gillningar

Lift me up med fem finger och judas

Den hörde vi live på Hovet precis innan pandemin. Fast Robban var ju inte där men femfingrarna såklart.

Jaha, tänkte att det var en till hårdrockslåt, men visste inte vilken. Spelade bara 12 ett par gånger hos mina kusiner, 13 var mitt första NHL-spel egentligen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Om Shore vill spela i HV så kommer inte jag bry mig om ifall han deltar i sommarträningen eller ej. Tycker han verkar veta bättre än HVs fystränare iaf.

7 gillningar

Förläng med Shore redan nu!!!

4 gillningar

Nick är stabil 5+6 nu på 11 matcher samt +6.

3 gillningar

synd han var för dyr att förlänga med förra säsongen…

2 gillningar

Lägg Lisa pengarna på honom.

1 gillning

Vore inte Shoresey en perfekt lagkapten? Känns inte som att hans spel skulle bli hämmat av det uppdraget.

Lite väl mycket legoknekt för det uppdraget tycker jag

1 gillning

Hockeysverige hade lång intervju med nick. Likt andra intervjuer med honom så känns de som han är väldigt mån om laget och HV71.

1 gillning