Tråden om #80 Herman Liv

Så fruktansvärt jävla vackert!!!:white_heart::yellow_heart::blue_heart:

1 gillning

Välkommen hem Herman!

1 gillning

Nu sitter Stefan på ett moln och kollar ner. Stolt som få. Fan vad det är vackert!

6 gillningar

Så underbart fint. Förvalta detta nu, HV.

3 gillningar

Välkommen Herman, Mitt i all HV-misär så ger det här ändå mycket hopp för framtiden och man hoppas det kan ge lite ringar på vattnet.

1 gillning

När de i inledningen zoomar in Herman under tröjceremonin och han tittar upp på sin pappas vimpel och ler. Shit. Då brister det för mig.

14 gillningar

Jag kom ungefär dit med innan det brast fullständigt.

2 gillningar

Vi som förstår vi förstår :brown_heart:

1 gillning

Säger som Patrik Westberg sa när Herman spelade i Örebro och blev inzoomad här i Jönköping. Man blir fan bara mer och mer blödig desto äldre man blir…

2 gillningar

F-n. Som jag skrev innan. Nu MÅSTE HV förvalta detta.

Om vi bortser från det känslomässiga. Vi har fått in en nybliven JVM-guldspelare.

En målvakt som kom femma i allsvenskans målvaktsliga sett till räddningsprocent. Sjua sett till insläppa mål per match. Samme målvakt spelade i ett bottenlag.

Vi har fått in en riktig supertalang. Vill INTE se någon lånekarusell bara för att. Det måste vara ett slut på det. Kan Herman konkurrera om en målvaktsspade redan den här säsongen. Låt honom göra det.

Vi utvecklar inte spelare genom att skicka ner dem stup i kvarten till allsvenskan. Vi måste ha dem på plats.

Jag är så rädd för att HV med nuvarande ledarstab sjabblar bort detta. Också.

Med det sagt. Jag tror att många med mig alltid kommer ha Livs rygg, om det nu skulle börja blåsa framöver. Kör hårt nu! Vi tror på dig!

20 gillningar

Välkommen hem! :folded_hands:t2::white_heart::yellow_heart::blue_heart::folded_hands:t2:

2 gillningar

Oh herregud. Potentiellt en vändning för HV som förening. HVs målvakt kommande 15 åren och den spelare som är mest emotionellt kopplad med HV just nu. Herregud.

5 gillningar

Jag läste först inlägget på hemsidan och blev tårögd redan vid
”Styrelsen i HV71 har godkänt att Herman får spela i nummer 1 om han själv skulle vilja.”

Bra detta!

1 gillning

Wow! Liv väcker känslor.

1 gillning
3 gillningar

Väldigt lik sin far!

1 gillning

När man bortser från känslor nu såhär..så tror jag faktiskt det hade varit det bästa för Herman själv om han valde t.ex nummer 2 eller 11.

Stefan Liv ÄR vår nummer 1

1 gillning

Underbart att det äntligen är klart. Här har man nu en chans att bygga upp något nytt. Något riktigt. Något som verkligen andas och lever HV71. En gyllene chans. Framtidstro som kan gro.

Samtidigt livrädd för att det är just HV71 som ska utstaka denna väg. Jag är tveksam till att det kommer gå. Inget talar för att det ska gå förutom Herman själv då förstås. Som @lejacques skriver: förvalta detta nu HV71.

Finns inget som är mer HV71. Sabba fan inte detta!

19 gillningar

“varit uppe i andra tankar eller nått”

Vi hade redan räknat in detta :sweat_smile:

3 gillningar

Tror många känner samma oro! Hv är inte direkt en stabil förening just nu. Jätteglad att se Herman i Hv, det är här han ska vara! Detta måste de förvalta bra nu.

4 gillningar