Snyggt 1-1 mål mot Nybro !
Nytt mål för Hugo ikväll! 3 mål och 2 ass på 5 matcher! Riktigt kul för honom!
Japp, tröstmål borta mot tigrarna, 6 mot 5.
In i slottet, skott, repeat… Han har förstått;-)
Det är min fulla övertygelse att en spelare som snittar en poäng per match de senaste fem omgångarna i allsvenskan gör större skillnad för HV än spelare som Lindbäck, Tikka, Tedenby och OSL.
Ta. Hem. Hugo. Nu!
Ja, men då ska in inte lira vinge med Måns eller Tikka.
Targetman i PP och lina 2 el 3.
Finns det någon sämre än Tommy Tikka
Konstigt att han inte får chansen i JVM, gjorde väl en riktigt bra förturnering sist ungdomarna va iväg nu under hösten samt gått starkt i HA?
7 poäng på 7 matcher i Kalmar. Grym. Dags å kalla hem när träff drar till jvm?
Märkligt att Hugo inte får chansen i JVM, man väljer istället en spelare som Dennis Altörn som snittar ynka 7min istid i Leksand, som aldrig varit med i landslaget innan på nån nivå…
Bra för HV dock som kan kalla hem honom.
Återkallas från Kalmar . Spelar mot frölunda
Först och främst året ut. Bra lösning för att täcka upp för JVM
Fattar över JVM men vad händer när Reber, Träff, WIN och Hansson kommer tillbaka?
Verkar gå tillbaka till Kalmar efter årsskiftet
I en drömvärld spelar han till sig en plats, och petar bort någon från den ofantastiska fyran
Juste “resten av året” innebär ju inte så länge till haha. Ibland glömmer man att det nya året är typ två veckor bort
Jag gjorde det definitivt först .
Fortsätter man behålla honom tros eller blir matchen ikväll sista och han går tillbaka till HA igen?
Räknar med Hugo i HA snart igen. Tycker han har lite svårt att färga i SHL hittills, inte tillräckligt spetsig framåt och ganska svag i egen zon. En bit från topp 12 i min bok och verkar ha en bra roll i Kalmar, så utvecklas bättre där.