Tråden om #9 Hugo Pettersson

Bättre att skjuta tre gånger :slight_smile:

2 gillningar

Jag vet inte vad ni har sagt men varför har man inte placerat Hugo i första tidigare? Killen har alltså gjort 6 mål på 16 matcher och fortsätter det såhär så kommer han landa in på 16 stycken. Det är alltså mer än vad Andre gjorde förra säsongen….

Hade varit kul att se vad HP kan göra med Kloos och Rousek framöver

3 gillningar

Man ska också ha med i beräkningen att hans första fem mål gjordes i pp. Såg inte hans mål igår dock. Det kanske var hans första i 5 mot 5?

Det var det minsann!

Skrattade ganska högt & rakt ut på bussen när jag såg den och Patriks första reaktion, haha.

3 gillningar

KUNGARNA HUGOX2 och OLOF!

2 gillningar

Hoppas det är ett skämt…. Hugo Klar för Malmö till nästa säsong enligt Svensson

3 gillningar

Hv kan verkligen förvalta sin egna.

Tack Blomman och liljander, men förstår Hugo fullt ut i detta.

1 gillning

Du skämtar?
Nu blir jag förbannad på riktigt.
Eller vänta nu.
Han kanske har gjort en “AP20” och valt bort HV pga av nåt….
Fan,
Nu blev jag ännu mer förbannad.

Jaha, det här blir bara värre och värre. Vad ska vi supportar förankra i? Jag blir bara så genuint ledsen. Finns det ingenting som betyder något längre.

2 gillningar

En egen spelare väljer Malmö före klubben i hjärtat betyder väl att det är helt galet i HV71.

Är det någon som fattar det inom Hv tro?

1 gillning

För den som inte orkar leta reda på.

5 gillningar

Det känns som att det är rätt många unga som lämnar oss för just Malmö. Hmm.

Hursomhelst är detta ett enormt tapp för oss, men kul för Hugo såklart. Förstår hans beslut helt och hållet. Tror även att det kommer bli en enorm utveckling på HP, gissar på att han blir en av Malmös bästa spelare nästa säsong. Han kommer bara mata in kassar mot oss dessutom.

2 gillningar

Tror inte vi lirar i samma liga…

1 gillning

Blir inte det minsta förvånad om han är på läktaren, extra forward eller i fjärdelinan nästa match.

Fyfan, blir så jävla less på denna föreningen. Kan ni göra något fucking rätt?! ÅÅÅÅÅ

1 gillning

FYFAN VAD ILLA! HELVETE

Väldigt tråkiga nyheter om det stämmer. Hugo är bäst på plan i matchen mot Malmö. Det här är en blivande storspelare på shlnivå, och är bra redan nu. Dessutom målskytt OCH rightare.

Katastrof.

3 gillningar