Tråden om #91 Aleksi Heponiemi

Håller med, han ska absolut vara kvar.

Han har såklart gjort sitt bästa. Det jag menar är att kan man få betalt för att bli av med honom plus de kontraktspengarna så kan man rätt lätt hitta något bättre att peta in på den positionen.

1 gillning

Men hjälper det då? Om laget coachas på samma sätt som under senaste två åren.

1 gillning

Offensivt å i spelet med pöcken så håller jag med.

Resten, inge vidare alls.

Med det sagt så länge han får lira vinge med en bra Center så ja.

1 gillning

Jag tror att det som fortfarande har någon form av marknadsvärde bör man låta gå. Heppo var inte kass men inte heller avgörande. Han är liten och svag i det fysiska spelet, vilket jag inte tycker att han vägde upp med fart och finess. Så kan man släppa så tycker jag att man ska göra det. Särskilt med tanke på hans skada. Vem säger att den kommer läka ordentligt? Har vi råd med ytterligare en välbetald spelare med max 20-25 matcher i sig. Inte enligt mig.

Med det sagt. Det är ingen katastrof om han blir kvar. Så dålig är/var han absolut inte. Men skadan oroar.

5 gillningar

Bättre spelare är bättre spelare. Tom en värdelös coach löser ett självspelande piano.

Njea jag är skeptisk. Bara det här hoppande i kedjorna och hur man matchar sämre spelare. Det förstör så in i helvete. Anton har en stark förmåga, att skapa obalans.

1 gillning

Om någon vill betala för att ta honom så är det väl Ok att släppa. Men jag tror inte det är så många som vill det. Och jag tycker inte vi skall betala för att släppa honom.