Skall svara mig själv för att klargöra:
Det sjuka är att vi återigen fiskar i gammalt vatten. Det betyder inte att detta behöver vara dåligt, av alla anledningar som redan presenterats.
Välkommen “hem”, Stefan
Skall svara mig själv för att klargöra:
Det sjuka är att vi återigen fiskar i gammalt vatten. Det betyder inte att detta behöver vara dåligt, av alla anledningar som redan presenterats.
Välkommen “hem”, Stefan
Vem finns mer på marknaden då?
Bättre än att inte göra något alls.
Vet inte om jag skulle benämna 11 matcher som gammalt vatten och en del av debaclet 20/21.
Men det är jag det
Liljander säger ju att Nyman hade varit aktuell oavsett tabellposition, låter som att han kommer vara med kommande säsonger oavsett serie.
Är väl sådär att som krisdrag/förstärkning inför eventuellt kval, ta in en tränare som redan varit i klubben. Och som dessutom under sin enda säsong varit med om det kval som HV förlorade.
Men, han hade väl covid typ hela den säsongen, så jag minns inte ens hur mycket han var med.
De ser ut som två smileys?
Obs, inga slutsatser dras härav (lex Engsund) endast underhållande syfte.
Stillman är nog en av de buttraste människor man kan träffa på. Långt ifrån en som sprider glädje, även om han är lite skön på sitt sätt. Nyman mer framåt och ”öppen”. En riktigt respekterad coach och uppskattad överallt vad jag hört.
Vi lär inte bli sämre av detta, så välkommen hit Nyman!
Ja det va lite så jag kände också.
Ska bli kul att se vad han kan göra med en riktigt bra backsida som i HV. I Örebro hade han ju en mycket sämre backsida och gjorde det ändå bra sett till förutsättningarna.
Bra också då jag uppfattar honom som både bestämd och duktig och jag tror att han kan “köra över” AB om de skulle tycka olika, vilket troligen kommer att ske, vilket bara kan vara positivt för HV.
Undra hur mycket prägel han hinner sätta på några veckor.
Engsund gör hattrick ikväll. Minns var du läste det först.
Engsund hattrick? En Indianare, en 6 man på banan och en interference?
Hoppas Engsund är redo att tysta alla kritiker och gör sitt livs match ikväll. Dock är jag tveksam tyvärr.
Saxat från JP
– Jag har bara hört bra saker om honom, har själv inte haft honom tidigare men han verkar vara en omtyckt tränare av många, säger Oskar Stål Lyrenäs.
Kan Nymans intåg ge er någon extra energi inför slutspurten i serien?
– Ja, men sedan är det också upp till oss spelare. Det är ju vi som ska spela där ute. Men han kan nog komma in med några smådetaljer som han har sett utifrån som säkert kan hjälpa oss bättre. Han verkar vara en glad och positiv människa, så det blir säkert bra.
Glad och positiv…
Tur att OSL inte är back om han tror detta.
AJ är lugn i en jämförelse så backarna lär få veta att de lever.
Jaså är Nyman hetlevrad?
Backarna som inte presterar lär inte behöva hårfön längre.
Han har tänkt om lite då, sen första mötet
Man ser ju att Nyman är aktiv och hela tiden är på backarna. Helt annat jämfört med Stillman som mest stod och mös lagom gött.