Borgström är ju helt anonym iväll, oj…nu är Tedenby inne…
Får jag vara konspiratorisk utan något som helst på fötterna?
Tror ni planen från Liljander kan vara att använda Nyman som en mullvad? En sorts utvärderare av AB:s joch JD:s jobb med laget?
För ärligt talat känns ju AD, JD och FS som en Lindbom-trojka. D v s att Lindbom via Stillman anlitade AB och därtill på eget bevåg valde Davidsson som ass och de har varit en trio med alldeles för dålig coach-kunskap.
Lösning: Locka bort en i trion och in med nya ögon med Nyman och förmodligen med mycket högre analytisk förmåga som snabbt kan se om/var det brister hos de andra två.
Noterar att försvarspelet ser lite bättre ut idag.
Att Kero fick mest istid.
Att man kämpar och sliter.
Ny röst som det lyssnas på?
Nyman-effekten på G?
Liket lever och en liten smula hopp kom tillbaka idag.
Detta gissar jag är anledningen.
Får en att fundera på när forumet började argumentera för att Blomman behövde en mer rutinerad coach vid sin sida.
Var ett tag sen.
Men men, man får vara glad för det lilla och bättre sent än aldrig.
Alltså om det är så enkelt med en ny röst i båset är det ju sanslöst. Att dom låtit det gå så här långt utan att göra något tidigare. Det är ju inget litet hockeybockey lag.
Han behövde inte så lång tid på sig för att få ordning på försvarsspelet. Vi har ju en riktigt bra backsida så bra om de kan spela riktigt bra också.
Bra värvning av BL, synd den inte kom lite tidigare bara. Vet han var i Örebro.
Hittade en äldre artikel om Nyman, intressant läsning tyckte jag.
Verkar kunna agera lite som en psykolog åt vissa när han ser så individuellt på alla spelare, har enskilda samtal om deras situation, vad dom vill uppnå och hur det ska uppnås.
Fick en bra känsla av att läsa!
“Nyman - mannen som kunde peppa Engsund.”
HV är väl nästan framme vid de åtgärder som borde varit klara i augusti 2024…
Tycker han sätt till framförallt backarna hjälper målisen bättre.
undrar hur mycke Nyman fick för att komma hit och därmed bryta sitt kontrakt med örebro i 1 år till.
Kom hit du får drömlön i 2 månader och du behöver inte göra nånting. Vi behöver bara göra våra fans lugna att vi agerar men vi liter på Blomman i100% och han är våran gud nu så du behöver bara stå på bänken i 2 månader och casha in
han blev utköpt från sitt kontrakt i örebro och var fri att söka ny arbetsgivare som jag förstått det.
i denna intervju står de att örebro blev av med stor del av nästa års kontrakt när han skrev på med hv
då verkar de som att det varit fler uppgifter, men i vilket fall ska inte HV betalt örebro något, då är de nog så att de inte behöver betala resterande tid då
nej precis hv betalade inte örebro nått, bara att nyman blir av med säker inkomst när han skrev på för hv- För o göra de måste han fått jävligt bra betalt för 2 månader för ersätta 1 års lön
Det är vår specialitet*
Mest lyckade värvningen i år?
Jag hoppas man förlänger med Stefan! Tror han kan vara en ”trygghet” för Anton som jag antar kommer vara kvar!
Ingen förlägning… fan med.