Fanskapen höjer alltså priset ytterligare. Fy fan vilken skitkanal! Hur fan kan dom med.
Såg det också. Surt, men jag vill minnas att det varit så tidigare också, att 3- och 6-månaderspaketen kommer senare.
Men jag kollade på mina gamla ordrar och det har varit mellan 18-23% rabatt på det jag fått, så man kan likväl ta det från EON som @stahl nämnde här (verkar vara 20% rabatt nu, och när genomslaget av prishöjningen kommer så blir det dryga 30% rabatt, givet att det fungerar som på tidningskungen att man har en kod som ger dig abonnemanget i 6 månader och inte att det bara dras av från en totalkostnad).
Ja vissa tittar ju på TV hela året men de kanske är svårt att förstå?
Eftersom man ger mer pengar till SHL-lagen behöver man få in mer pengar. Svårare än så är det inte.
Det vet vi absolut ingenting om och det är säkerligen mer komplicerat än så. Sen var ju det bara ett rykte som Sanny Lindström började sprida att TV-pengarna skulle ökas. Visade sig inte alls vara så mycket senare.
Snarare så att tv4 tar tillbaka fotbollsallsvenskans rättigheter, vilket höjer paketpriset för alla.
Läste att det ska komma separata fotbolls- och hockeypaket, vilket förhoppningsvis åtminstone inte blir dyrare för oss som bara vill kolla på hockey
Erbjudande 449kr/mån om man tecknar innan 12 sep. Då stödjer man också laget. Helt klart värt om man vill stötta klubben och inte tecknat än!
Eon har dragit tillbaka sina erbjudanden idag. Så tur att jag hann köpa 3+6 månader igår.
https://www.tv4play.se/kampanj/abplus50
Om man har Aftonbladet Plus kan man teckna 3 månaders abonnemang (på Tv4 Play Sport total) för halva priset. Tror dock att abonnemanget börjar gälla samma dag som man slantar upp så ska nog försöka ha lite is i magen och hoppas att de behåller erbjudandet fram till SHL-premiären.
Samma med ICA, men då bara en månad.
Verkar som att tidningskungen har fått tillbaka erbjudanden för TV4 Play Sport Total utan reklam.
- 3 månader för 1699
- 6 månader för 3299
- 12 månader för 6399
Ordinarie pris är 699/månad. 6-månaderspaketet med total utan reklam har samma månadskostnad i snitt som TV4 Sport Hockey med reklam (549 kronor/månad).
Tidningskungens presentkort på abonnemang finns specifikt för hockey också, 6 mån 2 879 kr.
Telia har också erbjudande om 100 kr rabatt på hockeyn första 6 månaderna. Ingen bindningstid.
https://www.telia.se/produkt/tv4-play-sport-hockey?mpcmt=0
Edit: Den riktige smålänningen inleder först med att köpa en månad för halva priset (Sport total) med den här koden: PSF1MHPTOTAL (ingen bindningstid)
Nån som vet om erbjudandet på aftonbladet finns kvar (mao är det värt att teckna plus?)
Länken funkar fortfarande så skulle gissa att svaret är ja.