Tråden om: Cmore Sport och TV4

Snackar du skit om Vaggeryd får du smisk!

3 gillningar

Skulle jag aldrig göra så mycket körv från charken jag har smällt i mig.

1 gillning

Så ska det låta halva min släkt har jobbat där så frysen är full :grinning:

1 gillning

Lyxlirare!

För en Västgöte eller någon som inte kommer från Jönköping, var fan kommer Vaggeryd in i bilden? :crazy_face:

1 gillning

Det är ju grannkommun!

Och bara för att ha ryggen fri här, jag har ingenting emot kvinnliga kommentatorer alls. Lena är duktig, påläst, kunnig men är bara i min åsikt inte behaglig att lyssna på.

2 gillningar

Är av samma åsikt. Dock tycker jag en ha en sådan röst borde göra att du hamnar långt ner i högen av ansökningar till ett kommentatorsjobb.

3 gillningar

Lasse Granqvist i mitt tyckande bäst alla dagar i veckan.

Ex. Ååå Hååå Veee sjuuutiiooeett vinner en vanlig grundseriematch. Längtar så mycket efter det :yellow_heart::blue_heart:

Håller med. Ohotad etta Lasse G.
Minns när man var yngre och pappa alltid stängde av ljudet på tv och satte på radion med Lasse medans vi kollade på hockeyn på TV som han kommenterade. Radion var lika snabb som forumets matchtrådar så man fick höra lite innan när det blev mål innan sändningen på TV’n kom ikapp. Men det var det värt!

1 gillning

Kanske ska döpa om denna till ”sändande bolag”? Vilka tycker ni ska ta över efter TV4? Viasat? Eller hellre TV4? Annan?

Kunde varit intressant se vad Viaplay kunde göra med det hela. Minns när de hade HA.

Jag tycker de är dags för SVT att kliva in och ta över detta och ge mig något för 20 år av hutlös beskattning. Kör!

6 gillningar

Njjjjja. Tekniskt sett har du bara blivit beskattad i 6 år. Innan dess var det en licens/avgift som betalades. Ändringen kom bland annat som en effekt av att det inte längre gick koppla avgiften till ägandet en televisionsapparat. :nerd_face:

Mja. Och den jäveln betalade jag med och de va ju en skatt.

Den var enklare att mygla sig undan iallfall.

Vi stänger denna och öppnar en ny när det blir aktuellt.

JAG HATAR TVBAJS. Jätteglad om jag aldrig mer behöver betala dem något alls

3 gillningar