Tråden om: Cmore Sport och TV4

nu försvann ljudet

Så det var inte bara hos mig det började strula igen alltså. Här försvann allt ljud bara sådär. Suck på detta, blir så trött!

nu är det som i första perioden igen…

Men för i helvete ! Nu drar jag te TV4 huset å slår nån på käften - HÅRT !!!

va fan nu får jag ju se higlights igen

Kör radiosporten å kolla på csport sålänge.

edit: NEJ , videon ligger 7min efter !!!

går ej så bra för mig när jag har bild där andra börjar nu…

Nu hoppade sändningen till 14 minuter in i första perioden… va fan??

samma för mig

får väll kolla på frölunda modo så länge den som funkar

Blir sr sålänge, men börjar tappa hoppet i att de ska lyckas fixa det. Är som DIF-matchen förra året igen, då ställde de in den en bit in i andra efter att inte fått igång streamen alls.

bu funkar de

Det är på grund av matcher som kvällens som jag bojkottar Csports/Cmore/Canal- eller vad dom nu än kallar sig själva.

Jag orkar inte längre vara förbannad på företaget, sitta i långa telefonköer som kostar mig nästan lika mycket pengar som deras hutlösa priser, för att till slut inte få någon lösning. Så här har jag upplevt deras websändningar de tre år jag abonnerade på deras tjänster. Verkar som att inget har ändrats.

Det jag undrar är hur svårt det egentligen kan vara att hålla en fungerande streaming. Viasat verkar inte ha några som helst problem med det, trots att deras tjänst ger en mer innehåll för halva slanten. Viasats Premier League stream i HD håller bättre kvalitet i min mobil än Cmores ES sändningar håller på dator.
Någon som vet när företaget tappar rättigheterna för ES? Borde väl vara inne på sista säsongen om jag inte minns fel.

En gammal kursare är chef ngnstans i samma koncern som Csport ligger i. Han brukar höra av sig när jag klagar offentligt. Jag skall frågs honom.

Jag lutar åt att sluta köpa på nätet och ta ett paket direkt i TVn men det känns fel att belöna dem på det sättet.

// JV

Är det nån som fått svar av C More? Nu tar dom till och med bort mina frågor på facebook.

Nej, jag mailade igår precis när det startade, inte fått något svar ännu, men troligtvis har de fått flera tusen mail…

Kan detta vara pga att många fått erbjudandekoder från expekt, bwin med mera? så att det blir för många användare?

Jag skickade ett hat-mejl precis. Gör ni andra de också så dom vet att många är missnöjda. Vet inte om man kan förvänta sig nån kompensation. Vet inte vad det skulle va när man redan har abonnemanget.

Nä, det tror jag inte, alla andra matcher fungerade ju perfekt

Nej, inte de som gick på extra-kanalerna. Luleås match ska, vad jag hört, strulat ännu mer än HVs.

Dom bad väldigt mkt om ursäkt och man fick en frikod och pengarna tillbaka.

Och för oss med abonnemang?