Tråden om: Cmore Sport och TV4

Det vet jag inte men du borde väl fått ett mail? Det fick iaf jag.

Fick samma besked.

Edit: Jag hade alltså köpt matchen för 159:-.

// JV

Inte fått ett skvatt. Var visserligen inte i kontakt med dom heller. Borde kanske skicka ett mail… var vänder jag mig lämpligast?

webtvtech@canalplus.se

Jag skrev följande:
“Skaffade nyligen Csports Large nästan enbart för att kunna se Hv71:s matcher och den första matchen man försöker se fungerar inte alls. Får bara upp reklam för True Blood hundra gånger och sen ett felmeddelande. Sen funkar det lite grann i andra perioden fast utan ljud innan det slutar funka igen. Kundtjänsten på telefon går inte att nå. Det är för jäkla dåligt helt enkelt! Jag är grymt besviken.
Hoppas att ni gör allt ni kan för att får ordning på problemen så att det inte händer igen.”

Ok, tack. Har du fått något svar, och/eller kompensation?

Nix, men jag har iof abonnemang så vet inte vad kompensationen skulle va isåfall. Men ett svar och en ursäkt nöjer jag mig med denna gången.

Om du har köpt en matchbiljett så har du rätt till full kompensation tror jag. Dom brukar ge en värdekod till en valfri match

Seriöst, vad håller dom på med?

Haha, vilket uruselt kundbemötande.

Så här svarade kundtjänst.

  • Vårt nuvarande rättighetsavtal för Elitserien i ishockey sträcker sig till 2014.

Ville veta det själv innan jag förnyade mitt avtal med dom.
Betalar själv runt 700 pix för att se ALLT(tv), men har dom senaste åren kört på för att få 4 fria månader mot ett 12 abonemang. Kontentan blir nu istället 471:-. Bara ett tips och helt ok månads avgift nu
Har själv testat datorn innan och sämre bild,ljud och skakig uppkoppling får man leta efter.
Det var som att titta genom ett grumligt akvarie :smiley:

Nu vet jag inte vad du skrev i ditt mail, men antingen var det lite otydligt eller så är den här Karolina en sån idiot som hon verkar och inte fattade att det gäller webb-sändingen.
Bara att svara tillbaka och antyda att Karolina kanske skall ta att läsa igenom mailen lite noggrannare, CC:a det helst till någon chef eller så också, då kanske det händer något eller så är de också lika “intresserade” utav att hjälpa till eller kompensera.

Jävla pack C-more.

4 fria månader är ju typ de hockeylösa månaderna dock :stuck_out_tongue:
Men hur funkar det, hur får du de 4 fria månaderna? 471:- låter ju inte så himlans farligt om det ger möjlighet att se alla HV:s matcher.

@ chinobar

Jag ringer Cmore när mitt “kontrakt” börja löpa ut och säger att era sändningar inte uppfyller mina förväntningar.
Utbudet börjar med 2 månader från deras sida för att efter Tung övertalning sluta med 4 månader.
Säger självklart att jag funderar på Boxer igen(deras kelgrisar)
Brukar även säga att jag själv har jobbat som säljare i 16 år så att dom kan klippa av tugget direkt.
Hoppas att du fixar ett bra avtal.

Btw, lite “avis” att du ha klippt min avatar från Hvfantasten :wink:

Jag har haft den här sedan Ward spelade här och den där bilden togs.
Om du eller jag var först har jag ingen aning om, men jag har inte tagit den från dig.

Angående C-more, smart där, undrar hur man skall göra för att få den dealen utan att aldrig ha haft deras kanaler :ugeek:

Då blev det genast värre. Vad kör du nu?

Kör PM på svaret så slipper vi skita ner tråden med OT

mvh sir ward

FAN JÄVLA SATANS IDIOT CP CMORE !!! inte denna jävla matchen funkar heller. 100% av Hvs matcher har dom fuckat upp nu! Fyfan!!

Ja ska man skratta eller gråta!?

expressen.se/sport/hockey/el … mra-hv-71/

Jag stoppade mitt abonnemang på c-sports nu. Ett år har jag betalt 449 kr i månaden enbart för att se HV. Mycket pengar för en tjänst som fungerar så fruktansvärt dåligt. Kunde acceptera det när säsongskortet fanns och jag bara betalade för HV:s matcher, men ett års bindningstid och 449 spänn i månaden för denna skit är fan inte OK.

Ska maila dom och beskriva mitt missnöje, hoppas att alla som har samma erfarenheter gör det samma. Dom jävla utsugarna ska fan få veta hur värdelösa dom är!

facebook.com/cmoreelitserien
3,2,1, kör!

ja det var inte många glada miner på deras facebook haha

Nu har jag mailat och begärt kompensation, får se va de säger.

Vad begärde du? Själv krävde jag minst 1 fri månad.