Visst har de sänkt kvaliten? Kan nästan svära på att max var 2500 kbs innan. Nu är den sänkt till 2200.
Det stämmer bra det. De gjorde detta för ca 1 månad sedan tror jag.
Helt underbart att de sänkt kvalitén!
Den lilla skillnaden märks inte på bilden men vi kan i alla fall se matchen!
Hej! Någon som kan bekräfta att erbjudandet från Expekt fortfarande gäller? Bwin också för den delen.
Hej!
Har sett att flera letar efter olika streams till matcher, Hv71 såklart.
Ett tips: Registrera er här(funkar även om ni redan är registrerade), sätt 200 kr på ett valfritt spel, tex Hv71-Rögle. När ni sedan har gjort det skicka ett mail till deras support och så får ni en värdekod som ger er 3 månaders abonnemang på csport som sänder elitserien bland annat. Så gjorde jag förra säsongen och har fortsatt med det denna säsongen. Funkar bra!
bwin.com/se/public.aspx?aid … 61&redir=1
Edit: flyttade den till tråden om webbsändningar. /Dekman
^-- Står i första inlägget i denna tråd.
Missade denna tråden helt… ^^ Kul att folk fortfarande frågar om stream då… hehe
Matchen på torsdag verkar eftersändas på Viasat Hockey. Åtminstone enligt sporttv.nu/hockey/torsdag.
Någon som vet en hemsida som fortfarande har erbjudandet där man får 3 månaders CMORE?
Menar du denna?
canaldigital.se/utbud/kampan … cAodBQIAZA
Oj, glömde skriva att jag menar CSPORTS (Webb-tv).
Jag vet att bwin och bet365 bland annat har haft liknande erbjudande förr.
Det verkar som om de tyvärr har lagt ner det erbjudandet, fanns på expekt, bwin och betclinic förr. Får väll bli att punga ut 450 kr i månaden efter att min kod gått ut : /
Gör inte det. Vill minnas att paketet för 399kr/månad räcker för att se all ishockey.
Jag har paketet för 199:- månaden. Klart prisvärt.
Vilket erbjudande använder du dig utav?
Trot eller ej. Men Csports ringde upp mig. Kan kanske varit då jag klagat rätt mycket på deras FB-sida samt ringt en hel del. Så då fick jag ett sexmånadersabbonemang för 199:- samt första månaden gratis.
Haha, kanske får sluta skriva mail till dem och börja ringa istället då.
Verkar löna sig!
Nu har kampanjen mellan bwin och csports tagit slut. Kan se dagens match också, sedan tar det slut. Suger ju ganska rejält…
Eftersom vi har en tråd ang webbsändningarna tänkte jag att vi kunde ha en likadan för tv-sändningarna där vi diskuterar allt som har med det att göra.
Varför är C-Mores kommentatorer inte neutrala? Dem hävdar att de är det men nivån är lika låg som domarna
Jag tycker inte det är så himla farligt faktiskt. Dock så är det ju så att Cmore, när det inte är huvudmatch, använder sig av lokala kommentatorer, dvs såna som bor nära - och det gör att det i stort sett alltid är samma kommentatorer på alla hemmamatcher av ett visst lag. Det gör ju att man automatiskt har bättre koll på hemmalaget, då man kanske ser 25 matcher med dom på en säsong.