Det är ju ganska tråkigt när man ser på ZAIK och v75-killen. Där är jobbigt att ens lyssna på honom, han är så enögd så det går inte göra jämförelser. Sen har vi ju mannen som ofta kommenterar aik, det är en riktig stockholmspatriot, ser dock inget fel i det
Förutom Ankan och Anders Fredriksson så tycker jag Cmore har bra kommentatorer, experterna är i alla fall de bästa som finns. Granqvist, Wikegård, Boorken, blir inte bättre än så
Åke Unger borde se sig om efter ett annat jobb enligt min mening
Njah Åke Unger är okej. Dock så är Johan Edlund en riktigt trött kommentator. Han och Rober Perlskog borde dom låsa in i en källare och slänga bort nyckel (dom ska såklart få mat etc).

Njah Åke Unger är okej. Dock så är Johan Edlund en riktigt trött kommentator. Han och Rober Perlskog borde dom låsa in i en källare och slänga bort nyckel (dom ska såklart få mat etc).
Instämmer.
Speciellt Edlund, man vill ju nästan sätta på ljudlöst. På detta forumet skulle hackkycklingen Luoma framstå som “mr perfekt” i jämförelse. Nämner fel namn var o varannan, missar målskyttar, nämner fel gubbe som är i utvisningsbåset, hittar på sina egna hockeytermer ect. Förvirrad helt enkelt.
Min favorit (dock expert) är Niklas Wikegård, mixar kunnande med passion samtidigt med glimten i ögat.
Leif “den envise” Boork har passerat bäst före datum, även om det ibland kan va underhållande hur fel ute han är ibland och försöker slingra sig ur…
TV4 gruppen gjorde iaf ett smart drag att locka över wiken från SVT.
Dagens: “dom ska såklart få mat” haha
Kan tipsa om att maila Viaplay och säga till om strulet de hade i söndags (drabbades av det då jag ville se Pens vs Sabres).
Får 125:- i ersättning, dvs 50% på nästa månadskostnad.
För er som har abonnemang där.
Någon som vet hur länge Csports sänder slutspelet?
När tar skit-fyran över det?

Någon som vet hur länge Csports sänder slutspelet?
När tar skit-fyran över det?
Cmore och 5:an/9:an delar på slutspelet fram tills finalmatcherna, då gäller bara 5:an.
Kvartsfinal 1 13 mars 19:00 HV71 - Linköping (Kanal 9)
Kvartsfinal 2 15 mars 19:00 Linköping - HV71 (cmore sport)
Kvartsfinal 3 17 mars 16:00 HV71 - Linköping (cmore sport)
hockeyligan.se/artikel/34366/
Jag förutsätter dock att alla matcher fortfarande går att se på CMORE (webb-tv).
Okej, så om man skall köpa en månads Csports för web-tv så är det lika bra att börja med första kvarten för finalen kan man se ändå, på femman.
Paketen de har på csports.se, det för 399kr/månad, visst är det för alla sportkanaler och inte bara för typ en av kanalerna(det står något om Csports?
Det står “Live Smooth Canal+ Sport1 24x7” som rubrik när vill köpa något, och det är det där Sport1 som får mig att fundera om det bara är en kanal…
Edit: I och för sig verkar det som man måste trycka till med två månader om man vill se semifinalerna också, vafalls, minns inte att det var så utdraget…
Edit2: Glöm det, semifinal 7 spelas 10:e April så köper man en månad på dagen för första kvarten sveper man in alla matcher, fint.

Paketen de har på csports.se, det för 399kr/månad, visst är det för alla sportkanaler och inte bara för typ en av kanalerna(det står något om Csports?
Det paketet på csports.se för 399kr kan man se all elitserieishockey på, ja.
Så ja, det är alla sportkanaler. CMore Sport, CMore Hockey, Live 1-4 etc.
Du kan få det för 199 kr/månad. Dock så är det en bindningstid på 6 månader.

Du kan få det för 199 kr/månad. Dock så är det en bindningstid på 6 månader.
Det känns ju jävligt värt när man bara är ute efter slutspelet?

Det paketet på csports.se för 399kr kan man se all elitserieishockey på, ja.
Så ja, det är alla sportkanaler. CMore Sport, CMore Hockey, Live 1-4 etc.
Tack!
C More har tecknat avtal med Svenska Hockeyligan om sändningsrätten till Elitserien fram till och med säsongen 2017/2018. Det innebär att C More har sändningsrättigheterna för samtliga matcher.
cmore.se/news/item/464/Elits … -till-2018
Överraskande och bra då jag trodde att Viasat skulle sno åt sig även ES.
C More har tecknat avtal med Svenska Hockeyligan om sändningsrätten till Elitserien fram till och med säsongen 2017/2018. Det innebär att C More har sändningsrättigheterna för samtliga matcher.
cmore.se/news/item/464/Elits … -till-2018Överraskande och bra då jag trodde att Viasat skulle sno åt sig även ES.
Det hade ju varit det bästa att samla allt på ett ställe men näääädå! Vill man se NHL och Elitserien måste man betala för två tjänster i år igen. Sucks!
NHL streamas ju i alla fall rätt friskt, det nöjer jag mig med.
I övrigt är det ju också bättre att lyssna på de amerikanska kommentatorerna och analyserna istället för att försöka tolka vad Jihde och gänget svamlar om och försöker få fram.
Kan man se matcher i efterhand på csports.se? Ska iväg på fest ikväll och bandyfinal på söndag så missar ju fan två matcher
Edit: Glöm det, jag är full och blind, hittade var nu.
Någon som vet varför det inte går att se söndagens match på csports.se?
Det var ju den andra kvarten som visades på femman, så det kan ju inte vara därför.

Någon som vet varför det inte går att se söndagens match på csports.se?
Det var ju den andra kvarten som visades på femman, så det kan ju inte vara därför.
Antingen har de inte lagt upp den i arkivet ännu, alternativt hade de tekniska problem och då kan de skita i att lägga upp den.
Vet att de gjorde det med en match mot FBK under säsongen som jag inte kunde se live; den gick förlorad för min del.
Är rätt nöjd att mitt Csports fick för sig att visa första periodpausen när sudden skulle börja. I efterhand var det ganska bra…