Tråden om: European Trophy

Se där, tackar! Jag har visst inte jättekoll =)

Vi lär väl ses där =)
Vi brukar inte vara så många på bortastå, så dit är du välkommen! =P

Ah, trevligt trevligt, då har min matchtröja från 08 någonstans att passa in! :slight_smile:
Har du varit på många matcher i läkerolen, eller du kanske är uppväxt upp i Gävle?

[/quote]
Jajemen! =)
Nja, 4-6 gånger nånting, bor några mil bort med så så länge Leksand inte kommer med i elitserien så är det läkerolen som ligger närmast =)

Elmiafältet är väl fullt av husvagnsägare och annat löst pack hela helgen…

I December spelas ju som bekant slutspelet för ET i Wien och Bratislava. Hv71 är redan kvalificerade och det vore kul om vi kunde dra ihop ett bra gäng som åker ner och stöttar dom!
Datumen är 13-16 Dec och Hv spelar kvartsfinal på torsdagen, därefter är det en eventuell semi Lördag och final Söndag.
Städerna ligger bara runt 10 ifrån varandra och man färdas nog enklast med tåg däremellan. Bratislava är antagligen att föredra att bo i då det är en billig stad.
Vet att det kanske är lite tidigt men finns flygbiljetter till bra priser, och för dom som kanske måste ta ut någon semesterdag är de läge att titta på det.
Så, hurdant är intresset?

Länk: redbull.com/cs/Satellite/en_ … 3127724624

Mvh.

Resan till Prag gav ju minst sagt mersmak så det tåls ju att tänka på…

Jag ska se över min möjlighet att kunna vara med. Med denna resan så behövs väl att vi reser dagen innan givetvis?
Ska komma tillbaka i ärendet med besked men det vore kul att höra från alla Ni andra hur Ert intresse eller möjligheten att det blir av.

flygresor.se/showresult.php?id=5541883
Där har du flygbiljetter ner, torsdag-måndag. Krävs knappt att man åker ner dagen innan.

Nå, blir det några mer Hv-fans i Bratislava? Börjar ju dra ihop sig!

Hv71 kommer spela samtliga matcher i Bratislava, vilket är bra då man inte behöver krångla med tåg mellan städerna!

Kom igen nu!

Vi är fyra stycken som ska boka resa imorgon. Vad kör ni för sektion på biljetter? Vore ju kul om vi HV-fans kunde hamna på ungefär samma platser :slight_smile:

Nu är flyg ner till Bratislava bokat. Vi är fem stycken som flyger från Kastrup till Wien runt kl. 9 den 13e och flyger hem den 17e tidigt på morgonen!
Ska bli riktigt kul detta!

Trevligt, då är vi på samma flyg ner! :sunglasses:

På frågan om biljetter vet vi inte riktigt än. Biljetterna är ju ganska billiga, bästa platserna i arenan kostar liksom 20 euro. Har ni några förslag?
Länk: ticketportal.sk/event.aspx?id=60098

Du ska ju givetvis stå tillsammans med dina HV kamrater på bortastå! (om det nu är ett gäng som åker ner)

Vilken sektion bedömer du är bortastå då? Det finns ju en sektion som heter Fanclub, men de vet man ju inte om de är för hemma eller bortalag?

Trevligt! Vi tänkte boka en sån biljett som är för alla tre dagar.
€25 för kortsida/hörn och €35 för långsida typ… Känns väldigt prisvärt! Vore kul om vi kunde boka platser runt varandra så vi blir samlade. Verkar ju inte finnas något “bortastå” i den bemärkelsen…

Ja, kör nog på sånt turneringspass också. Sektion A10 blir det antagligen, bland dom bästa platserna. Sen om det är hvfans nån annanstans får man väl flytta runt lite :wink:
Uppladdningspub får vi undersöka där nere, så drar jag iväg ett PM till dig!

Vi kommer boka biljetter innan veckan är slut. Får se, inte omöjligt vi kör samma sektion! Vi kommer även ha någon flagga eller banderoll med oss ner är tanken så vi kommer synas!
Vi får höras om uppladdningspub för några öl lär det ju bli på resan minst sagt…

Vi har bokat biljetter, sektion A10. Så vill ni vara med och stå med lite annat HV-folk och sjunga fram vårat lag är det där som gäller :slight_smile:

Mycket bra! :slight_smile: vi kommer med ta med lite flaggor, Sverigeflagga är ju ett måste! Hoppas bara håve kan ta sig vidare så det blir mer än en match.