Varför tvekar du ens… några öl/ whisky,? Innanför västen så kör bara kör… Vill nog tom sträcka mig så långt att det är din förbannade plikt som @PapaEmeritus skrev…
Fan va trevligt ändå o få sånt celebert sällskap,
Varför tvekar du ens… några öl/ whisky,? Innanför västen så kör bara kör… Vill nog tom sträcka mig så långt att det är din förbannade plikt som @PapaEmeritus skrev…
Fan va trevligt ändå o få sånt celebert sällskap,
Du får gärna rapportera om dina äventyr här. Vi kan vara din fanclub i varje boll.
Känns som att han stod där med svartepetter och råkade vara huvudtränare nr vi åkte ur. Han fick ta över det dysfunktionella laget när vi sparkat tränare till höger och vänster och stod där rakryggad i slutet.
Men klart han hade ju sin lilla del i det precis som han hade en liten del av att vi van sm guld. Skulle gärna vilja höra med honom vad tusan som hände där emellan.
Hade verkligen varit intressant att få höra Lillis version av vad som hände de där åren från SM-guld till Hockeyallsvenskan
Intervju med Niklas Brännström i en ZAIK-blogg.
Hade dålig koll på familjen Brännströms ZAIK-koppling. Kanske inte kan va så säkra på en återkomst till HV om det blir aktuellt med SHL framöver för Erik…
Oj. Ah, trodde de var fostrade HV-supportrar…
Trodde jag med, aldrig får man ha något som HV-supporter…
Mamma är från Nässjö
Då blir det HV framöver! Alla vet att mamma bestämmer!
Och Isac spelade i Luleå… För honom är det ju som att Strandberg spelade i LHC och nu Växjö.
Vaddå Hv, dom ska väl hem till Nässjö och spela för pappa.
Forsberg har gjort fyra mål de tre senaste försäsongsmatcherna.
Man kan inget annat än att bli glad för hans skull!
Allsvenskan passar honom.
Forsberg är en toppspelare i HA i PP. I SHL håller inte hans skridskoåkning överhuvudtaget stelbent och ser jobbigt ut. Men ställ honom på en plats i PP i HA och det kommer bli mål. Hans skridskoåkning är under all kritik. Han borde prioriterat sin åkning istället för att bara skjuta. MEN det är bara min egna åsikt.
Även om jag tycker det är rätt att Foppa fick gå så hade det varit spännande med ett fungerande lag att se honom spela i HV.
Foppa Reber Lenc känns spännande
Om Björklöven tar sig upp tror jag Foppa har större chans att lyckas i SHL än vad han hade i denna krisförening.
Alltså att åka skridskor i en fart som gör att man blir bra i SHL och åker ifrån alla andra sjukt vältränade elitidrottare är inget som är nåbart för alla. Jag är helt säker på att Foppa gjort sina hemläxor för att nå så bra resultat som möjligt. Det funkar bara helt inte tillräckligt bra i SHL, men är en key asset i HA. Kanske kan en mer spelande roll i Löven ge lite bättre förutsättningar om de tar klivet upp, för en skarpskytt. De har spelat Olle Liss med lite liknande profil ganska framgångsrikt i HA förut.
Forsberg med två nya mål, idag mot Luleå. 30 minuter kvar att spela.
Han kommer få en rolig säsong och det unnar jag honom verkligen.
Tänk när han får Nilsson på andra kanten. Landar han in på 30-35 mål?
Har någon hört hur Jesper Fast ställer sig till framtida spel i HV? Drabbades ju av en otäck nackskada förra säsongen och missar troligen hela denna säsong med Hurricanes. Sen går hans kontrakt ut.
Givetvis mycket osäkerhet där, men om vi leker med tanken att han kommer kunna spela hockey igen och är free agent i sommar: Hur attraktiv är han för NHL-klubbar som 33-åring och inte spelat på över ett år? Vill han rent av hem?
Vore ju en drömvärvning deluxe. Otroligt omtyckt spelare hela karriären, erfarenhet som assisterande kapten i Rangers bland annat. Skulle kunna driva på laget som fan och fortfarande bidra på isen.