Tråden om: Forna HV71-spelare och ledare!

Inte jag heller. Mer olyckligt att hjälmen flyger av. Nu såg jag att dom bryter matchen helt. Läskigt.

3 gillningar

Ortio har inlett aningen svajigt i Ässet i Liiga. Igår hade han hemska 68,75 i räddningsprocent med 11 räddningar på 16 skott. På tre matcher ligger han på 85.19. Tuff start :face_with_peeking_eye:

1 gillning

Det senaste jag läste var att Hedman ändå varit vaken och talbar på sjukhuset. Skönt. Inte minst för Torp, som ju verkar vara en riktigt fin kille utanför plan.

4 gillningar

SATAN va han läcker Brattström

2 gillningar

Ja han är verkligen inte bra. Kul att Foppa gör det bra i Löven.

4 gillningar

Assist av Andrae för Flyers igår natt :+1:t2:

5 gillningar

Någon som vet hur Johan Johnsson spelat i Linköping?

Årets utropstecken för oss än så länge. Bästa fjärdecentern vi har haft på säkert 15 år.

5 gillningar

Smeta in det i vårt ansikte bara. Gör det, för alla del :no_good_man::smiling_face:

3 gillningar

PLUSS ETT

5 gillningar

Aaa det är verkligen helt rubbat hur Lindbom kunde rekrytera Kent .

Kent Norberg som vi pratar om .

Hur i helvete kunde det ske .

Svårt att smälta .

1 gillning

”Jag måste säga att jag är så grymt besviken på Kent. Han är så jävla dålig, han är så jävla kass att jag skulle dra på han en smäll . Det är sant, det”!

4 gillningar

foppa, den unga foppa, hade gjort slag i saken, så att säga om han tvingats lira i ett kent-lag.

1 gillning

Gick hyfsat för Emil A i natt.
Bäste på plan

2 gillningar

En intervju med Nubben från i somras där han faktiskt har rätt för en gångs skull.

Du får skiten igen. Med all rätt.

5 gillningar

Jag hoppas för din och allas skull att HV får rätsida på det här och att vi tillsammans kan gå vidare ifrån nubben även om karln illa nog är inskriven i HV:s historia. VI är alla värda så mycket bättre.

:yellow_heart: :blue_heart:

3 gillningar

Vad säger Nubben i intervjun ang att Abbott kan få bättre förutsättningar ?

Nubben tog beslutet redan i januari…

• Jag tog beslutet redan då egentligen, så var det. Så det är väl två spelare Abbott värvat in nu. Går det inte bra den här säsongen för HV får väl jag skiten av supportrarna igen. Det får jag tänka på, skrattar han.

• Nej, men helt klart kommer HV få en bättre säsong, flera förändringar är gjorda. De måste ha en bättre säsong! Timrå har också en ny tränare och nya spelare och hela den biten, så på det sättet är det ganska lika

Är väl inga konkreta saker som han går in på. Gissar att han i sin enfald tror på truppen. Vad tusan ska han säga när han tar på sig i stort sett hela lagbygget. Låter ju på samma sätt som inför hans två säsonger i HV. Nubben säger med andra ord: Jag har satt en skitbra trupp jag tror på…

Han tycker också man borde ta in en sportchef…

Vi kunde väl tänka lite utanför boxen och ta in Timrås gamla sportchef.
Han har ju fått Timrå att dansa lina på strecket mellan Shl och Allsvenskan. Det tricket kan väl vi lära oss i HV också??

Eller, vänta lite nu…:grimacing:

Brännan, den riktiga brännan, till Vancouver Canucks.

Borde han inte tröttna på att skeppas runt?

Vegas (ej spelat)
Ottawa
Colorado (ej spelat)
Vancouver

hmmmm

KOM HEM!

5 gillningar