Såg nubben komma ut från Nybergs nu vid 16-tiden. Såg ut som han hade tömt en bil och började vandra in mot stan. Åker säkerligen hem med TIK imorgon.
Så för er som hoppades på en återkomst - tyvärrrrrr
Såg nubben komma ut från Nybergs nu vid 16-tiden. Såg ut som han hade tömt en bil och började vandra in mot stan. Åker säkerligen hem med TIK imorgon.
Så för er som hoppades på en återkomst - tyvärrrrrr
Var i Norge och fick sparken. Vände hem till Vimmerby men gick sådär, åkte på en skada i slutet av förra säsongen som verkar spöka fortfarande. Han känns ganska slut tyvärr. Det gick fort utför i hans karriär efter guldet 17.
Eller är det för att han ska få Abbotts bil…
Svårt att se att Abbott ska vara utan bil fram till mars månad.
Så han är skadad och kontrakt lös nu? Det fanns så mycket hockey i honom som han väldigt sällan fick fram. Lite som OSL.
Och jag såg honom i katakomberna idag😂
Fick lite ångest men är ju givetvis för att Timrå lirar imorgon
Zion Nybeck med 13 poäng på 10 matcher, kanske dags att plocka hem efter denna säsong. Ska bli spännande att se om han slår forsberg.
DIF vill ha Ortio enligt hockeynews
Om inte Nubben hinner före
Bengtsson klar för Hv till nästa säsong enligt vita gula blå. Men ingen nyhet hörde detta för månader sen. Men bara hoppas Hv lirar i shl då. Bra 3e center.
gammal info, baserat på info här. Men, det stärker tesen att de väljer att gå ut med det.
Som sagt, en bra center i jakten på att hitta tillbaka till SHL.
Montén är legendariskt usel, min första kommentar var att det bästa med nyheten om Montén som tränare var att vi inte skulle behöva betala honom så länge för att inte coacha oss.
Vi har låtit en samling idioter göra felrekrytering efter felrekrytering. Tycker inte vi ska nöja oss med kolera för att vi är vana vid pest.
Anton är en habil SHL spelare. Är en ledare utanför isen och jobbar hårt, tråkigt bara hans ev kontrakt med hv inte kommer gälla…….
Bengtsson är en ledartyp, vilket vi behöver, och kommer att kunna husera i tredje/fjärdekedjan under många år.
Har vi inte överbetalat honom som jag tycker Chris gjorde i Rögle om ryktena om Bengtssons löneläge där stämmer, runt 250K, är jag nöjd.
Förutsätter att vi rensar bland våra utfyllnadsspelare. Sen är det alltid lite lurigt när någon som inte ska vara kvar tar in en spelare som jag misstänker får ett flerårskontrakt.
Han kan få husera i dem nedre kedjorna i 3 år framöver, han är bättre än många topp spelare i dagens HV men framför allt dem tre musketörerna.
Helvete vad vackert.
Timrå-fansen är nog dom jag älskar mest i hela SHL bortsett från våra kära supportrar, enorm respekt och stort tack till deras verkligen utomordentliga agerande under Bosses hyllning!
Ja det var verkligen fint, en viktig kontrast mot all skit de håller på med i Sthlm, både i hockey och fotboll nu.
Strandell gör sin första poäng i SHL
Såklart han gör. Han spelar ju inte i hv.