Tråden om: Forna HV71-spelare och ledare!

Klassiskt clickbait som Adam brukar syssla med. Det var bara Adams fria fantasier att han kanske kunde hamna i HV om något år ifall HV erbjuder 5-års kontrakt typ.

2 gillningar

Har jagat älg med Anders Huusko i veckan, pratade lite Hv å han undrade precis som alla vi andra vad dom håller på med, på min tid spelade vi om SMguldet konstaterade han med ett leende :smiley:

Trevlig kille, trots att han bor i ståkhålm :grin:

16 gillningar

Använder Anders Huusko en bössa i älgjakten eller går han bara på kropp? Han om någon skulle kunna få det att funka😀

8 gillningar

Han har iaf med sig en bössa när han går till passet :rofl:
Han har dock inte fått någon skjutbar älg i pass när jag varit med, så vet inte hur han tänker där, men han har varit med och dragit ut skjutna älgar, då blev han trött :grin::grin::grin:

1 gillning

källa: hockeysverige.se

1 gillning

Det där var ett sånt klassisk Hult/Nubben move, laget såg lite halv lovande ut, 1 plats kvar och hade det bara varit en riktigt fin spets spelare så hade det kunnat bli ganska bra, BOOOM Maalahti

Super klassiskt Hult/Nubben move, varje säsong var det det samma, 1 plats öppen, in kommer någon random bredd spelare

Tycker det här med att majoriteten av våra före detta spelare går till mycket sämre ligor är ett av de tydligaste tecknen på vad som är fel i vårt lagbygge.

6 gillningar

Allas vår all-time-high(or low)-infection-player Jååååånas Nättinen har än så länge 2 ass mot Plastic Padding Hockey i dagens CHL-match.
Inte mycket att skriva om. Därför gjorde jag just det.

7 gillningar

När jag läste det tänkte jag först att plastlaget var Red Bull München men det är klart, Växjö funkar också, hahahahaha.

Monten är tydligen ass tränare i EV Zug. Hade helt missat den. Trodde skitstormen i hv skulle få han att tappa sugen helt med hockey.

Yes det är han. Han kanske ville ha revansch och Zug va där och hittade en lösning utan att se till senaste händelse i CV:t.

Minns att Marie Lehnman SVT intervjuade honom under JVM senast. Han verkade må bra och såg i fram emot mot nästa eventuella utmaning. Det va väl lite på g redan då.

Har en kollega som känner Montén lite, en supertrevlig person, en bra människa. Bra som ass coach, passar honom perfekt med inte head SHL. Och den historian har vi dragit här inne.

1 gillning

Tror snarare att det har mycket att göra med att det är Dan Tangnes som är head coach. Montén blev uppflyttad från LHCs J20 till ass coach när Tangnes coachade där så de har säkert en bra relation.

Okej det låter ju mer sannolikt att det gick till så.

Slipper vi betala lön till ålahuvet nu då?

1 gillning

Om någon fortfarande tror på Strålman så kan ni sluta tro nu.

1 gillning

Spontana känslan är väl dock (även om ja inte tror det blir något mer spel för hans del som hockeyproffs) att skulle möjlighet ges så kan han hoppa av det där, inte direkt någon elitklubb han blir fystränare för

Abbot lämnar hv i vår😵‍💫

1 gillning

eh va ?

Tryckte på fel figur och kan inte ändra.

Men är inte långt ifrån ett psykbryt så blev inte helt fel.

Vad gör Christoffer Törngren nuförtiden? Trodde han spelade i Vimmerby men verkar inte så ?