Tråden om: Forna HV71-spelare och ledare!

Just i det fallet var skämtet på en tillräckligt usel nivå för att mods skulle rensa bort det. Dessutom i en tråd om HV71 (där skämtet var helt off topic).

Så sluta överanalysera saker och vill du fortsätta diskussionen är du mer än välkommen att ta det på DM.

1 gillning

Den här Nubben alla pratar om. Vem är det?

5 gillningar

Tror han brukar sälja korv innan matcherna om jag inte missminner mig helt!

1 gillning

Nej, det är nån snubbe som har en spelbutik uppe i Sundsvall. Han kan inget om hockey.

2 gillningar

Va fan, det är inte att man inte får skämta men vi vill väl inte att trådarna drunknar i trams. Vi kan bättre!
Ta det i prata om vad du vill-tråden eller en ny trams-tråd. Tänker vi även har fuck-tråden. Det finns möjlighet till trams så det räcker. Jag är så trött på KN. Räcker med de vi har kvar och den cirkus de utgör.

1 gillning

Sorry. Men den e kul.
Hittar ut själv.

13 gillningar

En frisör i Borlänge. Oklart om han bara tar emot manliga kunder eller kallar sig själv Herr Frisör :thinking:.

6 gillningar

Namnet under är en lista på bannlysta personer som försökt stjäla hår från kunderna.

3 gillningar

Alltså. Är det ett aprilskämt??

1 gillning

På riktigt. Det här är ett skämt.

Historien upprepar sig alltså igen.

Kent Norberg fick kicken från Frölunda. Återvänder till Timrå som assisterande. Tar över under säsong redan sitt första år.

Nu hann det gå en säsong åtminstone.

Har de inte bättre fantasi i Medelpad?

Snacka om att skjuta sig själva i foten. Alla springer framåt, Timrå väljer att springa bakåt med ögonbindel.

6 gillningar

Foten är inte den kroppsdel jag skulle säga att de skjuter sig i.
Det här har iaf gjort min dag roligare. Kommer på mig själv med att småskratta.

4 gillningar

Nubben spelar även i bandet Sator från nämnda stad :winking_face_with_tongue:.

2 gillningar

Trodde först att detta handlade om Nubben, men det var visst Jörgen Jönsson som är klar för FBK. :slight_smile:

2 gillningar

Mest självklara SHL-Silly-Ryktet i år?

Jag yrkar vidare på att lägga till ett bindestreck innan “ledare”.

2 gillningar

Läser intervjun med Nubben i Expressen. Får PTSD.

Hade jag varit Timrå-supporter… Jag vet inte. Jag hade nog gjort nåt väldigt dumt mot mig själv. Supit ner mig så pass att jag inte hittat hem. Ramlat i ett dike och slagit i huvet. Vaknat upp förvirrad på ett sjukhus, och som första sak frågat läkaren om säsongen är över.

Jag tycker uppriktigt sagt synd om hela Medelpad. Samtidigt. Det är föreningens val. Att det sen går emot allt vad modern hockey heter och är, ja då får de f-n skylla sig själva.

5 gillningar

Tror detta är en nödlösning; truppen är redan byggd, och Nubben är tf tills en ny finns att tillgå.

Eller så skjuter Timrå sig själva i foten, jag tackar inte nej.

ja vad är botten fyra nästa sässe då… Timrå, hv, leksand lhc?

Timrå kommer väl ha i princip samma trupp nästa säsong bortsett från Hållande och Kapanen? Dom enda förlusterna som blir svåra att ersätta.

Men bottenlag? Nog inte så troligt.

Dahlèn ska väl spela i Schwiez?