Just i det fallet var skämtet på en tillräckligt usel nivå för att mods skulle rensa bort det. Dessutom i en tråd om HV71 (där skämtet var helt off topic).
Så sluta överanalysera saker och vill du fortsätta diskussionen är du mer än välkommen att ta det på DM.
Va fan, det är inte att man inte får skämta men vi vill väl inte att trådarna drunknar i trams. Vi kan bättre!
Ta det i prata om vad du vill-tråden eller en ny trams-tråd. Tänker vi även har fuck-tråden. Det finns möjlighet till trams så det räcker. Jag är så trött på KN. Räcker med de vi har kvar och den cirkus de utgör.
Hade jag varit Timrå-supporter… Jag vet inte. Jag hade nog gjort nåt väldigt dumt mot mig själv. Supit ner mig så pass att jag inte hittat hem. Ramlat i ett dike och slagit i huvet. Vaknat upp förvirrad på ett sjukhus, och som första sak frågat läkaren om säsongen är över.
Jag tycker uppriktigt sagt synd om hela Medelpad. Samtidigt. Det är föreningens val. Att det sen går emot allt vad modern hockey heter och är, ja då får de f-n skylla sig själva.