Vem är det som är nära nytt jobb?
Åkerman.
Vart ska han då?
Tyskland eller Norge.
Såg nu något sent att Fisken fick smäcka in sitt första i AHL!
AJ tar över Södertälje i Hockeyallsvenskan. Blir intressant att se om han är den frälsare som han framställs som emellanåt. Nu kommer han väl till en hyfsat välmående förening så borde vara goda förutsättningar för honom.
Som han själv uttrycker det: “– För tio år sedan kom jag in för att släcka en brand, nu är det stabilt och helt andra förutsättningar. Nu ska vi ta det här till nästa nivå och det känns jäkligt utmanande och inspirerande.”
Min högst okvalificerade gissning är att de kommer hålla till på nedre tabellhalvan och att AJ får sparken i förtid.
Tar på mig motvallsskorna och gubbgissar att det kommer funka hur bra som helst.
Han har förhoppningvis lärt sig något på resan och taggat ner ett par hack.
HV spelade bra hockey innan han tappade omklädningsrummet.
DISC analyserna var inte trendiga då
Spekuleras om Try out av Pilut under CHL här:
" Lawrence Pilut on trial?
Erik Brännström is unlikely to be the only Swedish defender in Geoff Ward’s squad. The LHC is expected to give 29-year-old Lawrence Pilut, who is coming off a season without a game after suffering two serious injuries, another chance. The Scandinavian fullback, who has never hidden his desire to stay in the Olympic capital, is expected to be given a trial at the start of the season, when the league and Champions League matches begin. The goal is to convince his management."
Alltså den meningen ger en ont i magen innan man inser vilken “club” man syftar på
Surfade av oklar anledning in på en fem år gammal nyhet där Anton Wedin intervjuades i Hvtv.
Nästan lite komiskt att han kom hit för att vinna och så slutade det med degradering. Men samtidigt nedslående att nyförvärven aldrig ens skulle tänka tanken att komma till oss för att vinna mer än någon enstaka match numera.
Man kan ju inte låta bli att njuta av kaoset i Timrå.
Det gick snabbt utför efter att de tog tillbaka Nubben som assisterande sportchef.
Kimmo Kapanen bryter kontraktet. Timrå kontrar med att befordra Nubben till sportchef. Nu ser Jokinen ut att lämna också.
Oavsett anledning, och vems fel det är. Timrå har blivit en cirkus sedan Nubben kom tillbaka.
Tänk att EN person kan beröra oss skrämmande när jag tänker på det.
Nubben skulle minsann föra oss samman.
Då vinner Le Blomma fuckligan 25/26.
Kul för honom.
En vinst är en vinst.
Montén in nu då.
Några tunga spelar-namn som ska ersättas dessutom… Av katastrof-Kent..
Challe är väl inget högt odds på heller…
Vilket jävla haveri
Som Timråsupporter är det bara att smörja in sig i babyolja och ta slagskotten som de kommer framöver. Deras gladaste tid måste vara när vi befriade dem från ******.
Tänk att Jokinen la nån mille på bordet för att slippa leda Timrå ihop med Nxxxxn.
Familjeskäl köper jag inte.
Alla med dollares i fickan å två skopor snusförnuft hade gjort detsamma.
Sikket haveri.
Lider med de som valt Timrå för att lira under Jokinen.