Tråden om: Forna HV71-spelare och ledare!

Christensen också såklart, det får bli fyra kanadensare :rofl: jag vet att jag gillade Elliott mycket

1 gillning

Eftersom det var på tiden när det var acceptabelt så vill jag lägga till Oleg Belov också. Känns som den tidens motsvarighet till det vi ser hos Ang idag.

2 gillningar

Jag är så ung så att jag inte minns några ryssar i HV :squinting_face_with_tongue:
Breddar vi till hela SHL minns jag Kirill Kabanov och Slava Trukhno

:canada: - Jason Krog, Chris Campoli och Lance Ward (Bubblare: Christensen och Holzapfel)

Övriga länder: Taylor Matson, Jan Hrdina och Teemu Laine (Bubblare: Tanner Kero).

2 gillningar

Taylor Matson fick idag förlängt och går därmed sin första riktiga tränarsäsong till mötes. Att göra det under vingarna av Dan Tangnes, en av Europas bästa tränare, är ju bästa möjliga förutsättningarna för Taylor. Lite extra HV-koppling i Rögle i form av att den tredje länken i tränartrion är Max Bohlin. Skoj för Taylor!

4 gillningar

Jag har otroligt mycket respekt för Taylor. Han känns som en så bra ledare och snubbe.

3 gillningar

Tommy Samuelsson till Timrå alltså.. Spännande!

1 gillning

Det är första maj idag, inte första april :squinting_face_with_tongue:
Eller du menar seriöst alltså?

Oj jäklar… Nubben rotar i sina djupa gamla fickor.

Jag är alltid seriös… :wink:

2 gillningar

Nubben går ju alltid efter kontaktlistan i mobilen.

8 gillningar

Jävlar, alltså Tommy är ju en bra tränare, men det känns ju som ett nerköp mot Jokinen. How the tables have turned för Timrå alltså.

Björklöven rycker i super Måns

2 gillningar

Stackars, stackars, stackars Timrå-supportrar.

När Nubben försvann var tanken att föreningen skulle ta nästa steg. In kom Kimmo Kapanen. Därefter Olli Jokinen.

Sen fick föreningen snilleblixten att ta tillbaka Nubben. Och nu sitter de alltså på både en sportchef och tränare som var som hetast för 15 år sedan.

Tommy är ingen dålig tränare. Men han och Nubben är absolut inte framtiden.

Stackars, stackars, stackars Timrå-supportrar.

20 gillningar

Klickade runt på elitprospects och såg att både William Karlsson och Jesper Fast kör med nummer 71. Det är lite fint ändå😍

8 gillningar

William hade dock 71 redan när han spelade i Västerås så finns nog ingen koppling, mer än slumpen, till Hv i just det fallet.

Nu väljer vi glädjen tycker jag😄

9 gillningar

Nu är Borgströms flytt klar. Skriver mest för att nån frågade för någon dag sedan.

5 gillningar

Verkar bara va 1-årskontrakt?

1 gillning

Lawrence börjat bli aktiv och gillar HV:s instagram bilder. Förmodligen taget ur luft men

3 gillningar