Någonstans tycker jag att det var en väldigt rolig nyhet. Hoppas det går bra för honom! Hade inte Hv haft full trupp på centersidan (bortsett från förstaplatsen) så hade jag gärna sett honom i en 3e/4e-lina!
Är personligen riktigt glad att slippa lipsillen Andreas Johansson, en riktig gnällspik…Vore skönt om Leksand spelade bort Modo så han förlorar sitt vad på 10000 till reportern på cmore
Det finns alla anledningar i världen att inte släppa honom. Han var en katastrof och lyckades med konststycket att slå in kilar mellan delar av HV så att vi fick genomlida tidernas mest pinsamma månader i HVs historia. Det ledde till att en legendar som #14 lämnade under oklara former. Är detta AJs fel? Det vet inte jag men om du ber mig välja mellan Davidsson och AJ i frågan så är svaret självklart. Mycket av skiten denna säsong kommer ur AJ-gate. Sen och svår rekrytering av nya ledare, ett sargat HV med en hel hög konflikter i bagaget. Det finns några av er som drar positiva saker ur hans tid här, det är för mig obegripligt då hans narcissism kostade oss minst två säsonger. Han kostar oss fortfarande, så varför släppa?
Gjorde HV allt rätt, inkl alla Johan och övriga ledning, självklart inte. De anställde ju AJ, [size=200]huge[/size] mistake.
Jag vill se Modo åka ur av den själviska anledningen att jag vill att AJ skall misslyckas. Att hans vad om 10000kr skall bli aktuellt samt att jag faktiskt hellre ser Leksand i SHL än Modo.
Jag har inte ogillat någon tidigare tränare i hela HVs historia, men AJ är bedrövlig.
Intressant intervju med Petersson som är en av mina favoriter och jag hoppas verkligen att få se honom i HV en dag igen. Därför är det lite tråkigt också att kontakten tappas mer och mer.
Håller helt med. Den största drömvärvning av dem alla helt klart. Borde bli erbjuden kontrakt vare sig han är intresserad eller ej. skönt att han äntligen får visa sin skicklighet. Hoppas att ryggen fortsätter fungera. Hoppas att Hult ringer lite oftare!
Vad säger folket här om Fantenberg? Om det är så att han är aktuell, finna det plats för honom i laget? Har han utvecklats mycket i Frölunda? Personligen tror jag det är svårt att hitta plats till honom eftersom jag hellre skulle vilja se Welch + 1 spetsback, men samtidigt har jag alltid gillat Fanten. Tycker han har utvecklats i Frölunda, men ärligt talat tror jag han hade utvecklats än mer på denna tid i Hv pga att han hade fått en större roll här.
Med tanke på att Oscar förlängde med Frölunda för drygt två veckor sedan så tror jag att han är avskriven.
Annars hade han absolut varit ett hett alternativ. Hade varit skoj att återigen se Oscar och Adam Almqvist tillsammans.
“Till er få som fortfarande är kvar på andra sidan. Vi förlåter er. Ni är nu totalt bortgjorda och överbevisade. Ni hade fel.
Ni är välkomna hem igen till den gula och blå familjen. Vi är HV71. Vi är bäst.”
Som svar till två fans som tagit AJs parti:
“Ni två. Ni är välkomna hem igen.
Ni blev grundlurade. Som många andra… Bara erkänn att ni var så fel ute och att hv som förening hade rätt. Den här killen har förstört 2 föreningar på 1.5 år. Ni hyllade denna människa framför de som styr HV just nu. Hånat, snackat skit om några av mina bästa vänner. Som växt upp i föreningen, vet vad den skall stå för, medan ni blev lurade. Inte en ursäkt har jag sett från er två.
Ni kan få sanningen om ni vill.
Skicka pm så styr vi upp en fika eller nåt!!”
Varför nämner Petrasek inget om Fredrik Stillman, Fredrik Olausson och styrelsen?
Absolut inget ont mot legenden #22, men han väljer att fabricera sanningen och det ogillar jag.
En person vid namn Alexander Morad skriver om Stillman och Olausson: “Följde och följde, de fick la bra betalt och en psykopat lyckades övertala dom, alla som umgåtts med en psykopat vet att man inte kan klandra varken stillman eller olausson för det”
Och Petrasek ger bekräftelse: “Alexander Morad vet en del av det som hände.”
Det lär finnas flera sidor av detta och all information är inte tillgänglig och kommer väl aldrig att bli det. Att tala om att Petrasek skulle fabricera sanningen är ett starkt påstående. Har du någon konkret att redovisa i den frågan?