Tråden om: Forna HV71-spelare och tränare!

Montén ger samma garanti så Kinnvall kanske reverserar det hela?

Tänkte mer att Kinnvall lyckats med de i Timrå, HV och senast Brynäs.

Modo tittar på Axel Holmström…

4 gillningar

Phju

Holmström… En av Hults sämsta värvningar sett till prestationen.

3 gillningar

Inte för att Holmström direkt imponerade. Men Hults sämsta värvning sett till prestation? Njae. Tror jag kan räkna upp minst en handfull, troligen fler som aspirerar på den titeln. Vi kan ju börja med Stoa.

2 gillningar

Precis, Holmström gjorde ju ändå en del poäng, speciellt 19/20

Ja, det var ju en på pappret bra värvning. Utbildad i ZAIK, gjort det bra i AHL osv.

Sen var han ju tyvärr urdålig andra året hos oss. Den sätter jag mer på spelaren själv än Hult faktiskt.

1 gillning

Sitter och kollar på AIK - DIF och blir imponerad av Daniel Glad. Vilken hårding, är detta en som vi släppte? Nu kanske jag överdriver men får nästan lite Lance Ward vibbar. Spelar stenhårt lipar inte om han åker på en smäll själv. Men det är klart, med en sådan spelstil så blir det ju utvisning och avstängning. Men han har ju tydligen producerat också. Men vem är jag att klaga vi har ju värvat nya backar som t.ex. Kalle M.

2 gillningar

Håller helt med. Sett Djurgården live några ggr i år och han är riktigt stabil. Gör iprincip aldrig ett dåligt byte.

2 gillningar

Ingen före detta utan snarare framtida spelare, men Ignberg Nilsson köttar in 3-0 i boxplay. Blomqvist tar time out vid 3-0, agerar direkt när AIK börjar slappna av lite.

2 gillningar

Jag rankar Glad som en av de sämsta backarna som någonsin spelat i Hv, så jag är överlycklig att vi “släppte” honom, fick ju fan magsår såfort han var på isen

4 gillningar

Bratten håller nollan i sin första match med karlskoga. Dirlanda 1+2 i matchen

2 gillningar

Motade 9 skott va?

2 gillningar

Håller inte med. Jag gillade bertov. Både hans personlighet och hans fysiska spel. Synd att han inte hade bättre spelsinne, teknik och skott.

4 gillningar

Bertov/Glad är la bra defensiv back på sin höjd i HA men i SHL hänger han inte alls med om jag får säga mitt, hans matchstraff i HV satte laget i jobbiga lägen många gånger mins jag med skräck…

1 gillning

Ska väl tilläggas att Brattström hade kunnat släppa in samtliga skott och Karlskoga hade ändå vunnit :rofl: Almtuna mäktade alltså med endast nio skott över 60 minuter. Men, visst, en hållen nolla är alltid en hållen nolla…

3 gillningar

Andreas Söderberg har lämnat Östersund för Bolzano i Italien.

Tycker man ska plocka in zion Nybeck till nästa säsong. Han är bara 21 årvoch redan en av HAs bästa spelare. Kan bli en viktig stommespelare många år framöver.

3 gillningar

På vems plats? I vilken roll? Tycker vi ska satsa på säkrare kort i SHL om vi är kvar. I Allsvenskan absolut ett alternativ…

4 gillningar