Tråden om: Forna HV71-spelare och tränare!

Sjuka är är att jag senast igår hörde att Rögle tydligen ska rycka i honom. Sen om det stämmer är en sak

En matchotränad Önerud petar Tikka 7 dgr/vecka.

22 gillningar

En medvetslös hund petar Tikka 8 dagar i veckan

5 gillningar

Om det inte passat bra med hans familjesituation lär det inte varit HV som visat intresse.

Går bra för Brattström numera :wink:

1 gillning

Ja han spelar inte i HV längre :crazy_face:

1 gillning

Noterar att Lias menar att han inte hörde så mycket från SHL inför att han istället hamnade i Schweiz.

Nån som har tillgång till artikeln?

Yes

"För det blev Schweiz och inte SHL eller Frölunda eller HV71 när han valde att flytta hem från Nordamerika.

– Jag hörde inte så mycket faktiskt från SHL. Sedan vet jag inte om min agent berättade allt för mig heller. Jag var ganska inställd på Schweiz ganska tidigt. Det var i de banorna, så det blev så, säger Andersson som har ett tvåårskontrakt."

SVAMPEN!!!

5 gillningar

Verkar gå mot sin poängmässigt bästa säsong, visserligen så i Tjeckien, sen han var i HV71 J20.

Uppskatta till 35 p på 52 matcher. I J20 hade han säs 12/13 53 (24+29) p på 33 matcher. Då lagkapten.

Skulle tillföra mkt i tredje/fjärde. Med potential att gå in i det övre skicket.

Svampen och Önerud skulle kunna fixa till en del trubbel. Risken är väl dock att de blir tvärkassa så fort de äntrar isen.

4 gillningar

Ska vi gissa på att det blir SHL, 13 lag hugger. HV71 tittar på. Svampen kommer till ligan och gör sina poäng.

1 gillning

image

Rögle BKs Instagram

2 gillningar