Sjuka är är att jag senast igår hörde att Rögle tydligen ska rycka i honom. Sen om det stämmer är en sak
En matchotränad Önerud petar Tikka 7 dgr/vecka.
En medvetslös hund petar Tikka 8 dagar i veckan
Om det inte passat bra med hans familjesituation lär det inte varit HV som visat intresse.
Går bra för Brattström numera
Ja han spelar inte i HV längre
Noterar att Lias menar att han inte hörde så mycket från SHL inför att han istället hamnade i Schweiz.
Nån som har tillgång till artikeln?
Yes
"För det blev Schweiz och inte SHL eller Frölunda eller HV71 när han valde att flytta hem från Nordamerika.
– Jag hörde inte så mycket faktiskt från SHL. Sedan vet jag inte om min agent berättade allt för mig heller. Jag var ganska inställd på Schweiz ganska tidigt. Det var i de banorna, så det blev så, säger Andersson som har ett tvåårskontrakt."
Verkar gå mot sin poängmässigt bästa säsong, visserligen så i Tjeckien, sen han var i HV71 J20.
Uppskatta till 35 p på 52 matcher. I J20 hade han säs 12/13 53 (24+29) p på 33 matcher. Då lagkapten.
Skulle tillföra mkt i tredje/fjärde. Med potential att gå in i det övre skicket.
Svampen och Önerud skulle kunna fixa till en del trubbel. Risken är väl dock att de blir tvärkassa så fort de äntrar isen.
Ska vi gissa på att det blir SHL, 13 lag hugger. HV71 tittar på. Svampen kommer till ligan och gör sina poäng.
Rögle BKs Instagram