Tråden om GM Björn Liljander

Ordf Anna-Lenas juridiska expertis som kom väl till pass här tro?

4 gillningar

Jaha . JK som ersättare för borgy då kanske?

OT varning kanske.

1 gillning

Ytterligare artikel :slightly_smiling_face:

4 gillningar

Fattas bara att Wennerholm trycker ner oss så är allt hopp ute :joy:

2 gillningar

Vilken jävla bomb från ingenstans, bra jobbat HV.
välkommen Björn

1 gillning

Det går inte att skriva ett bättre kontrakt med honom.

Efter 12 månader blir alla kontrakt formellt tillsvidare enligt lag, efter det gäller det att man håller det man lovat. Det gör inte Liljander bevisligen, gäller att locka kvar honom med bra betalt sista året.

Bra rekrytering av er, han kommer hitta mycket oväntade spelare tror jag.

4 gillningar

Hur ser hans kontaktnät ut i Europa och Nordamerika? För mig är det den viktigaste frågan. Man ska fylla på med personer som assisterar honom. Hoppas på Taylor Matson.

2 gillningar

Sanny & Svensson hyllar värvningen i ett extra poddavsnitt.

Det här kan bli bra.

3 gillningar

Välkommen Björn!

Det här slog verkligen ner som en bomb i hockeysverige!

2 gillningar

Välkommen Björn!

Löser du Janne Kuokkanen innan uppehållet är slut?

5 gillningar

Sikket liv det blir om Malmö åker ur i kvalet mot Modo/Linköping.
Gör mig fint lite.
Blir nog bra. Vill verkligen hit, kan hantera mindre spelarbudget än HV’s.
Ingen “pojken med guldbyxorna” a la Nubben nu bara!

3 gillningar

Det hade ju inte skadat.
En riktigt högkvalitativ spelare.
Är väl tyvärr inte realistiskt är jag rädd.

1 gillning

Fast hoppet är ju ute när Wennerholm skriver upp en klubb. Så vi får hoppas att han är skeptisk. Har sett samma resonemang på andra forum, det är sen gammalt :smile:

Någon gång ska la den gubben träffa rätt :joy:

Jag skiter fullständigt i Malmö och deras gnälliga fans. Dom kan lipa hur mycket de vill. Men jag vet väldigt lite om Björn Liljander. Vågar han komma in till en ny klubb och säga upp kontrakt, låna ut högavlönade spelare och ersätta dem med något bättre redan under sitt första år?

Känns ju typ enklare ta de besluten när man kommer in direkt och inte har nån direkt koppling till någon mm. Bara komma in till Hv och ta med en stor jävla sopborste!

5 gillningar

Många kontrakt går ju ut nu så städas kommer det göras oavsett. Lyrenäs och Tikka ligger nog illa till.

1 gillning

Vet inte vilken pod de var . Tror de var Svensson som sa att Björn ska få bygga om o bygga nytt typ. Nämner att utköp av något kontrakt inte är omöjligt.

Även om jag lider med Malmö så känns det så jävla bra att HV som förening bara kan gå in och dela ut en sån här käftsmäll rent ut sagt. Sjukt bra jobbat av Nylin o Co.

3 gillningar

Jo det är klart. Han raljerar för skit och inget. Egentligen inget att höja ögonbrynen för. Men clickbait fixar han, det är sen gammalt det med.

1 gillning