Tråden om HC Anton Blomqvist

Tre av de fyra kommande matcherna är på hemmaplan. Ett perfekt läge att sparka tränaren och få till en nystart.

9 gillningar

Avgå

Avgå

Hade hoppats slippa se ytterligare en sparkad tränare, men det finns nog tyvärr ingen annan utväg. Och läget för att göra det som måste göras känns onekligen ganska bra just nu.

Vill inte hålla med dig men känner mig illa tvungen. Finns ingen annan väg att gå nu. Vi måste få en ny tränare, samtidigt får vi gärna rensa i truppen också.

Vilket hat i denna tråd!! Har ni ens sett detta laget spela?

Maken till komfortabla, lata, oskickliga och trötta spelare har jag aldrig någonsin skådat…

Men för helvete, sparka tränaren.

Gör säkert detta jävla skitlag bättre. För säkert att dom tar dom extra skären, att dom spelar för klubbmärket, att dom blir bättre hockeyspelare.

Dom är inget annat än en skamfläck för denna klubb!!!

5 gillningar

Kan gott och väl lämna halva truppen i Mariestad på hemvägen. Resten lämnar vi i Mullsjö.

10 gillningar

Skiter i om vi sparkar 700 tränare… vi ska vara bättre än så här.

1 gillning

Sanny och Rönnqvist menar att vi inte ska sparka tränare. Inget bättre argument än att man inte kan sparka fler.

Känns som att detta blivit en sanning hos utomstående hockeytyckare.

Men. Ska HV nu behålla Blomman. Då måste man gå ut senast imorgon (helst redan igår) och säga att man är fullt inställda på kval och att allt nu är en process fram till det.

Med det sagt. Tror inte Blomman kommer hålla HV kvar. Så att sparka är det enda korrekta. Men om nu HV ska envisas med att göra bort sig gång på gång. Ja, då måste man börja med att vara transparenta mot fans, medlemmar och sponsorer. För just nu befinner vi oss i nåt jävla limbo.

14 gillningar

Där finns ju gottebutik, lämna dem pp ngt pisseställe där det inte finns ngt vettigt alls…typ Skultorp

3 gillningar

Hat är inte detsamma som att man tycker Blomman har misslyckats och ska avgå.

6 gillningar

Vinkelvolt… hatar det ordet.

Blomman är en produkt utav att AD och Nubben åkte på någon ”Raka spåret till Chicago” och rekryterade en tränare till detta HV.

2st personer utan kunskap rekryterar en person som har noll erfarenhet utav SHL.

Borde nästan vara olagligt va?

5 gillningar

Vi ska alltså inte sparka blomman bara för att vi har sparkat så många tränare tidigare. Det spelar alltså ingen roll hur kass Blomman är. Vi ska behålla honom bara för att. Vad fan är det för trams. Vi måste gå för det, blomman måste bort!

3 gillningar

För mig ett helt ofattbart argument.

Välja helt fel HC som visar sämst resultat någonsin med bästa truppen och då få vara kvar för att vi tidigare sparkat felaktigt tillsatta coacher.

Vilken logik!

2 gillningar

Gå för vad?! Finns ingenting kvar. Eller vad är det vi ska gå för? Detta lag kommer inte vinna nåt kval oavsett tränare. Vi kommer heller inge klara undvika kval, oavsett tränare. Ser inte ni matcherna? Tycker ni spelarna är bra? Tycjer ni det finns nåt ath bygga på öven med en ny tränare?

Laget är ju helt jövla likgiltigt! Dom kan inte spela hockey. Jag hade varut bättre och jag kan knappt åka skridskor.

1 gillning

Sparka, sparka och sparka till rätt man är på plats.

2 gillningar

Du tror inte att tränaren kan ha något med inställningen att göra?

6 gillningar

Håller alltid med dig :wink:

Sanny och Rönnkvist kan dra åt h-e.

Som jag skrev i matchteåden, tränarna kan dra och h–e, det är upp till spelarna nu. Älskar ni hockey? Älskar ni Hv71 ? Visa det då för helvete.

Var finns hjärtat för klubbmärket ?

Det är ju hv fucking 71, världens finaste klubb !

Vi har ingen spelidé, inte lätt att spela hockey då.

2 gillningar

Det är helt j-a sant.

Spelidén i hockey är annars att se till att puck jäveln hamnar i motståndarkassen och inte i vår egen. Där har du en ganska basiic spelidé :wink: